تصویر
فهمیده بهترین الگو برای نسل جوان است
09 آبان 1402 - 12:48
3
همایش دو هزار دانش آموز استان البرز به مناسبت گرامیداشت شهید محمد حسین فهمیده با حضور استاندار البرز، فرمانده نیروی انتظامی استان البرز، شهردار شهرکرج، مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز، مدیرکل بنیاد شهید البرز، سخنران کشوری حجت الاسلام والمسلمین دکتر برمایی و سایر مسئولین استانی در حسینه ثارالله سپاه استان البرز برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

همایش دو هزار دانش آموز استان البرز به مناسبت گرامیداشت شهید محمد حسین فهمیده با حضور استاندار البرز، فرمانده نیروی انتظامی استان البرز، شهردار شهر، مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز، مدیرکل بنیاد شهید البرز، سخنران کشوری حجت الاسلام والمسلمین دکتر برمایی و سایر مسئولین استانی در حسینه ثارالله سپاه استان البرز برگزار شد.

علی حجرگشت مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در این برنامه ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و یاد خاطره شهید والامقام محمد حسین فهمیده گفت: شهید فهمیده بهترین الگو برای نسل جوان است.
وی ادامه داد: برگزاری این مراسم باشکوه و مراسم های به این شکل با هدف بزرگداشت این شهید عزیز نشان دهنده زنده بودن شهید فمیده و شهید فهمیده ها است.
حجرگشت ضمن اشاره به جان فشانی های نوجوانان و جوانان در ادوار مختلف و رویدادهای مختلف انقلاب اسلامی گفت: نباید یک تصویر دست نیافتنی از شهدا ایجاد کنیم و شهدا نیز مثل سایر جوانان و نوجوانان دوره خود بودند اما در یک مقطع خاص این جانفشانی امکان بروز پیدا کرد و شهدای مدافع حرم در عصر حاضر و میدان های مختلف انقلاب اسلامی در سال های اخیر شاهدی برای همین موضوع است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با توجه به الگوسازی های کاذب برای نوجوانان شهدا را بهترین الگو برای جوانان و نوجوان دانستند و گفتند: شهید فهمیده بهترین الگو برای نسل جوان است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.