تصویر
فوتبال با هیچ پدیده ای در دنیا قابل مقایسه نیست
02 اسفند 1401 - 9:57
2
رئیس فدراسیون فوتبال کشور با بیان اینکه فوتبال با هیچ پدیده ای در دنیا قابل مقایسه نیست، گفت: بسیاری از صفحات روزنامه ها و بسیاری از برنامه های تلویزیونی با فوتبال پر می شود و امروز تلویزیون در بسیاری از خانه های مردم به واسط فوتبال روشن می شود.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس فدراسیون فوتبال کشور با بیان اینکه فوتبال با هیچ پدیده ای در دنیا قابل مقایسه نیست، گفت: بسیاری از صفحات روزنامه ها و بسیاری از برنامه های تلویزیونی با فوتبال پر می شود و امروز تلویزیون در بسیاری از خانه های مردم به واسط فوتبال روشن می شود.

مهدی تاج در مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان البرز که در اداره کل ورزش و جوانان استان البرز برگزار شد، افزود: البرز با یکدلی، همدلی و همدستی بسیار خوبی که نشانه بلوغ و زمینه رشد آینده فوتبال البرز است اعضای هیات فوتبال را انتخاب کرد.
وی با بیان اینکه در فوتبال اختلاف سلیقه وجود دارد که امری طبیعی است، اظهار کرد: این اختلاف سلیقه ها نشانگر پویا بودن این ورزش بوده و در داوری هم همینطور است ولی در داوری نباید اشتباه تاثیرگذار داشته باشیم زیرا باشگاه ها هزینه، کار و تلاش می کنند و این حق طبیعی آن هاست که داوری اشتباه کمتری داشته باشد و بیشتر بدود.
رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه وجه لاینفک داوری گاهی اشتباه است که یک هفته به نفع و یک هفته به ضرر است، گفت: باید بپذیریم در فوتبال اختلاف نظر است که پویایی و زیبایی این ورزش را می سازد.
تاج با بیان اینکه فوتبال با هیچ پدیده ای در دنیا قابل مقایسه نیست تصریح کرد: برای انتخاب یک سرمربی برای تیم ملی فوتبال باید بهترین راه و بهترین شرایط را انتخاب کنیم و امیدوار بهکسب بهترین نتیجه ها باشیم.

سهم البرز در تیم ملی بسیار خوب است/ حال فوتبال البرز خوب است
رییس فدراسیون فوتبال ایران با بیان اینکه البرز بهترین سرمربی ها و نتایج را خواهد داشت، گفت: ۱۵ نفر از استان البرز در تیم‌های ملی حضور دارند که اتفاق خوبی است؛ همچنین این استان چهار داور بین المللی و ۲۸ تیم در لیگ های کشوری دارد ویک هزار و ۵۰۰ مسابقه برگزار کرده است که نشان می دهد فوتبال البرز حال خوبی دارد.
وی با اشاره به محدودیت هایی که در البرز بر سر راه فوتبال وجود دارد، افزود: با توجه به محدودیت ها باید بهترین تصمیم را بگیریم؛ ضمن اینکه فوتبال محدودیت، موافق و مخالف دارد و در باشگاه ها هم همینطور است.

تلاش برای رفع موانع ورود بانوان به ورزشگاه ها
تاج در ادامه به موضوع ورود بانوان به ورزشگاه ها اشاره کرد و گفت: این روزها برای ورود بانوان به استادیوم ها تلاش می کنیم که امیدواریم به‌زودی اتفاق بی‌افتد زیرا بانوان باید حتما بیایند و بازی ها را از نزدیک ببینند.
واقعیت این است که طرفداری که موافق و مخالف است باید در ورزشگاه چارچوب را رعایت کند و ناسزا نگوید و باید جلوی بی احترامی به تیم های دیگر را بگیریم.
وی بهترین و کوتاه‌ترین راه برای برخورد با این بی اخلاقی ها را جریمه های مالی دانست و توضیح داد: متخلف باید این جریمه را جیب خودش بدهد نه آنکه باشگاه مجبور به پرداخت آن شود زیرا هر کسی که میل به پرخاشگری دارد وقتی جریمه اش را بدهد می فهمد که باید رعایت کند.

فوتبال ساحلی در البرز فعال شود
تاج با بیان اینکه رییس هیات فوتبال استان البرز به عنوان مدیر تیم ملی فوتبال ساحلی کشور نیز فعال است، گفت: علیرغم اسم فوتبال ساحلی، این ورزش فقط در سواحل برگزار نمی شود بلکه بهترین جای فوتبال ساحلی در کشور در یزد است و در هم با توجه به جمعیتی این استان چنین ظرفیتی وجود دارد.
وی این رشته فوتبال را بسیار کم خرج و پرسود دانست و افزود: این ورزش کفش نمی خواهد؛ ورزش پابرهنه هاست و می توان خیلی کم خرج در این بخش یک تیم قوی داشته باشید.
رییس فدراسیون فوتبال کشور با تاکید بر اینکه باید تلاش کنیم فوتبال ساحلی در کرج راه بیافتد، اظهار کرد: در فدراسیون فوتبال برای صدور مجوز حرفه ای برای باشگاه ها در تلاش هستیم تا زمینه ای فراهم کنیم هزینه هایشان از حد مشخصی بیشتر نشود زیرا بسیاری از باشگاه ها اکنون بدهکاری انبوه دارند.
وی تاکید کرد: بایستی نظام باشگاه داری حفظ شود وتیم های پایه هم مدنظر ماست که باید در البرز داشته باشیم.
در مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان البرز منصور بیک وردی برای دومین دوره متوالی به مدت چهار سال به عنوان رییس هیات فوتبال استان البرز انتخاب شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.