تصویر
فوت معتاد متجاهر به دلیل عبور از عرض آزادراه “کرج-قزوین”
14 دی 1401 - 15:52
3
فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: عبور یک عابر پیاده از عرض آزاد راه " کرج-قزوین " در محدوده پل "حسین آباد"، باعث مرگ وی شد.
ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده انتظامی شهرستان گفت: عبور یک عابر پیاده از عرض آزاد راه " کرج-قزوین " در محدوده پل "حسین آباد"، باعث مرگ وی شد.

سرهنگ "علی قاسم پور" در این خصوص اظهار داشت: صبح امروز در پی اعلام خبری مبنی بر برخورد یک خودرو پراید با عابر پیاده در آزادراه کرج-قزوین به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، بلافاصله عوامل انتظامی به محل حادثه در حوالی پل سوم خرداد حسین آباد اعزام شدند.
وی افزود: ماموران به محض رسیدن به محل حادثه متوجه شدند که یک عابر کارتن خواب در حال عبور از عرض آزاده راه بوده که ناگهان خودرو پراید با سرعت زیاد با وی برخورد کرده و و پس از برخورد چن خودروی دیگر با او، عابر در دم جان خودش را از دست می دهد.
فرمانده انتظامی شهرستان کرج اظهار داشت: با حضور عوامل اوژانس فوت نامبرده تایید، در این زمینه پرونده تشکیل و به مراجع قضائی ارسال شد.
این مقام انتظامی تصریح کرد: کارشناسان پلیس راه علت حادثه را ورود عابر پیاده به منطقه آزادراهی اعلام کرده اند.
سرهنگ قاسم پور خاطرنشان کرد: به شهروندان عزیز هشدار می دهیم که به هیچ وجه به صورت پیاده وارد حریم آزادراه نشوند تا جان خود و دیگران را با خطر روبرو نکنند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.