تصویر
فوت یک نفر درتصادف جاده کرج – چالوس
28 شهریور 1403 - 8:07
شناسه : 1281344
0

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: برخورد ۲ دستگاه خودرو در جاده کرج – چالوس، یک فوتی و یک مصدوم برجای گذاشت. محمد یساولی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵، از برخورد ۲ دستگاه خودرو (پراید و هیوندای سانتافه) در کیلومتر […]

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گفت: برخورد ۲ دستگاه خودرو در جاده کرج – چالوس، یک فوتی و یک مصدوم برجای گذاشت.

محمد یساولی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵، از برخورد ۲ دستگاه خودرو (پراید و هیوندای سانتافه) در کیلومتر هشت جاده کرج – چالوس مطلع شدیم که بلافاصله نیروهای عملیاتی از ایستگاه‌های ۱۱۲ و ۱۲۸ به محل حادثه اعزام شدند.
وی اضافه کرد: در این حادثه یک دستگاه خودروی پراید در اثر برخورد با خودروی هیوندای سانتافه، منجر به مصدوم و محبوس شدن هدایت‌کننده خودروی پراید (مؤنث حدود ۲۸ ساله) و فوت سرنشین خودروی مذکور(مؤنث حدود ۳۷ ساله) شد که با تلاش آتش نشانان افراد از خودرو خارج و با ایمن‌سازی موقعیت حادثه، تحویل عوامل اورژانس وانتظامی شد.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی گفت: برای امدادرسانی به این حادثه ۹ نفر نیروی عملیاتی به انضمام ۲دستگاه خودرو امدادی به محل اعزام شدند.

منتشر شده در تاریخ ۲۸ شهریورماه ۱۴۰۳

منبع: پایگاه اطلاع رسانی کرج امروز – شهرداری کرج

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.