تصویر
فیلم های جشنواره فجر پلانی از واقعیت های اجتماعی است
19 بهمن 1401 - 8:35
2
مسول روابط عمومی فرمانداری کرج و عضو هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان البرز در جریان بازدید از سینماهای استان و روند اکران فیلم های فجر گفت: هر فیلم یک پلان از واقعیت های روز جامعه است و خوب است که فعالان حوزه روابط عمومی و رسانه بجهت نوع فعالیت های اجتماعی شان فیلم های روز جامعه را در جشنواره های فرهنگی به تماشا بنشینند.
ارسال توسط :
پ
پ

مسول روابط عمومی فرمانداری و عضو هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان البرز در جریان بازدید از سینماهای استان و روند اکران فیلم های فجر گفت: هر فیلم یک پلان از واقعیت های روز جامعه است و خوب است که فعالان حوزه روابط عمومی و رسانه بجهت نوع فعالیت های شان فیلم های روز جامعه را در جشنواره های به تماشا بنشینند.

سپیده غفاری ضمن بازدید از سینماهای پرشین و اکومال و روند اکران فیلم های جشنواره فجر چهل و یکم در حاشیه اکران فیلم جنگل پرتقال، گفت: جشنواره فیلم فجر یکی از مهم ترین رویدادهای فرهنگی و هنری در کشور است و هر فیلم پلانی از واقعیت های اجتماعی است که بینش مخاطبان با تماشای تازه ترین تولیدات رسانه ای منبعث از رویدادهای جامعه وسعت بخشیده می شود.
عضو هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان در ادامه ضمن قدردانی از تمهیدات پیش بینی شده برای اکران مردمی فیلم های جشنواره فجر در سینماهای استان البرز افزود: خوب است که فعالان حوزه روابط عمومی ها و رسانه ها نیز در سانس های ویژه ای به تماشای فیلم های راه یافته به جشنواره بنشینند.
وی بیان کرد: این قشر به واسطه نوع فعالیت های اجتماعی که دارند، با حضور در رویدادهای فرهنگی و هنری، بینش و نگاه متفاوت تری نسبت به مسایل پیدا خواهند کرد و این امر در هنر روایتگری رویدادها توسط آنها نیز کمک قابل توجهی خواهد داشت.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.