تصویر
قاچاق ۷۷ تن برنج در کرج ‏
30 آبان 1401 - 10:39
2
جانشین فرماندهی انتظامی استان البرز از کشف 77 تن برنج خارجی قاچاق به ارزش بیش از 20 میلیارد ریال در ‏شهرستان کرج خبر داد‎.
ارسال توسط :
پ
پ

جانشین فرماندهی انتظامی استان البرز از کشف ۷۷ تن برنج خارجی قاچاق به ارزش بیش از ۲۰ میلیارد ریال در ‏شهرستان خبر داد‎.

سرهنگ "محمد معظمی گودرزی" در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی دریافت ی ‏مبنی عرضه خارج از شبکه کالای اساسی در یک انبار در شهرستان کرج، مأموران پلیس امنیت استان البرز به بررسی ‏موضوع پرداختند.
‏وی با بیان اینکه مأموران با هماهنگی قضائی به محل اعزام شدند، افزود: در بازرسی از انبار مورد نظر ۷۷ تن برنج خارجی قاچاق ‏کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان البرز با بیان اینکه یک نفر در این رابطه دستگیر شد، خاطر نشان ساخت: ارزش کالای مکشوفه ‏توسط کارشناسان بیش از ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است.
‏سرهنگ گودرزی در پایان با اشاره به اقدامات مقابله ای پلیس با احتکار و قاچاق کالاهای اساسی مردم گفت: پلیس با قدرت با ‏کسانی که با اقدامات سوداگرانه خود باعث ایجاد اخلال در روند زندگی مردم می شوند، برخورد می کند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.