قبولی ۹ نفر در مصاحبه کمیته فنی راهنمایان گردشگری البرز
  • شهریور ۲۹, ۱۴۰۳ ساعت: 10:58
  • شناسه : 1384622
    0

    ۹ نفر از متقاضیان دریافت کارت راهنمای گردشگری‌فرهنگی و طبیعت‌گردی داخلی و بین‌المللی در کمیته فنی راهنمایان گردشگری استان البرز موفق به دریافت نمره قبولی شدند. به گزارش میراث‌آریا، جلسه کمیته فنی راهنمایان گردشگری استان البرز روز پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ با مصاحبه وبررسی پرونده ۱۳ نفر از متقاضیان راهنمای گردشگری‌فرهنگی و طبیعت‌گردی داخلی و […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    ۹ نفر از متقاضیان دریافت کارت راهنمای گردشگری‌ و طبیعت‌گردی داخلی و بین‌المللی در کمیته فنی راهنمایان گردشگری استان البرز موفق به دریافت نمره قبولی شدند.

    به گزارش میراث‌آریا، جلسه کمیته فنی راهنمایان گردشگری استان البرز روز پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ با مصاحبه وبررسی پرونده ۱۳ نفر از متقاضیان راهنمای گردشگری‌فرهنگی و طبیعت‌گردی داخلی و بین‌المللی برگزار شد.

    این متقاضیان که در رشته‌های راهنمای گردشگری‌فرهنگی و طبیعت‌گردی داخلی و بین المللی موفق به قبولی در آزمون جامع شده بودند، پس از قبولی در مصاحبه و دریافت کارت راهنمای گردشگری می‌توانند وارد بازار کار شوند.

    نکته قابل توجه اینکه راهنمایان گردشگری به‌تنهایی مجاز به برگزاری تور نیستند و تنها می‌توانند زیر نظر دفاتر خدمات مسافرتی و با اخذ مجوز به فعالیت بپردازند.

    انتهای پیام/

    دبیر مرضیه امیری منبع

    امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
         

    از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    تصویر