تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز کنگره شهدای اصناف و بازاریان در البرز برگزارشد رضایت مندی مردم در اولویت برنامه های صنعت برق کشور است ارتباط مستقیم تلفنی شهروندان با مدیرمخابرات منطقه البرز در بستر سامد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است تحقق ۸۰ درصدی تعهدات طرح توسعه آب البرز تردد در راههای روستایی طالقان به حالت عادی بازگشت مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان کی گفته نوجوانا نمی‌تونن دنیا رو تغییر بدن؟ الهه قدمی ۱۳ ساله با کتابش ثابت کرد می‌تونن! ۵۵ هزار البرزی آموزش های مهارتی فرا گرفتند

قتل به خاطر سبقت غیرمجاز
23 آبان 1400 - 14:59
4
رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: دو برادری که به دلیل گرفتن سبقت غیرمجاز با راننده یک خودروی سواری درگیر و با ضرب و شتم او را به قتل رسانده بودند، توسط کارآگاهان اداره جرائم جنایی دستگیر شدند.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: دو برادری که به دلیل گرفتن سبقت غیرمجاز با راننده یک خودروی سواری درگیر و با ضرب و شتم او را به قتل رسانده بودند، توسط کارآگاهان اداره جرائم جنایی دستگیر شدند.

سرهنگ محمد نادربیگی گفت: نهم مرداد ماه سال جاری خبر وقوع قتل یک فرد ۴۲ ساله در منطقه مهر به مرکز پیام پلیس آگاهی واصل و بلافاصله کارآگاهان اداره جرائم جنایی به محل حادثه اعزام شدند.
به گزارش ایسنا، وی افزود: بررسی‌های اولیه حاکی از آن بود که در روز حادثه سرنشینان یک دستگاه پیکان وانت به دلیل گرفتن سبقت غیرمجاز و رانندگی خطرناک مورد اعتراض مقتول قرار گرفته بودند که این امر منجر به درگیری این افراد با یگدیگر شده که با بالا گرفتن بحث و جدل، سرنشینان پیکان وانت با زدن ضربات متعدد چماق به سر مقتول و گذشتن با خودرو از روی بدنش، نامبرده را به قتل رسانده و متواری شده بودند.
رئیس پلیس آگاهی استان البرز اظهار کرد: در ادامه تحقیقات با شناسایی خودروی پیکان وانت متهمان، مشخص شد که سرنشینان خودرو چند روز پس از انجام قتل، آن را بدون انتقال سند به شخص دیگری فروخته و در مکان نامشخصی مخفی شده‌اند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: بلافاصله اقدامات اطلاعاتی-پلیسی کارآگاهان در این زمینه آغاز و با چندین شبانه روز تلاش بی وقفه در نهایت مخفیگاه هر دو سرنشین خودروی پیکان وانت که با یکدیگر برادر بودند را در شهرهای و شهریار شناسایی و در دو عملیات جداگانه آن ها را دستگیر کردند.

سرهنگ نادربیگی با اشاره به اعتراف صریح متهمان به درگیری و قتل مقتول خاطرنشان کرد: اندکی تامل و سعه صدر در مواقع عصبانیت، از یک عمر پشیمانی و وقوع حوادث این چنین پیشگیری می‌کند.
منبع ایسنا

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.