تصویر
قدرت نمایی و اوباشی گری در تهران و کرج، دستگیری در کوهسار
12 مهر 1402 - 16:56
1
جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: یکی از اوباش شناخته شده و خطرناک شهرستان کرج که دارای چندین فقره سوابق برهم زدن نظم و امنیت عمومی در شهرهای تهران و کرج بوده و تحت تعقیب پلیس و مراجع قضائی قرار داشت، در شهر کوهسار ساوجبلاغ شناسایی و دستگیر شد.
ارسال توسط :
پ
پ

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: یکی از اوباش شناخته شده و خطرناک شهرستان که دارای چندین فقره سوابق برهم زدن نظم و امنیت عمومی در شهرهای تهران و کرج بوده و تحت تعقیب پلیس و مراجع قضائی قرار داشت، در شهر ساوجبلاغ شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ "محمد نادربیگی" با اعلام این خبر گفت: در پی ارجاع پرونده‌ای از سوی مراجع قضائی مبنی بر تیراندازی و ایجاد ضرب و جرح عمدی توسط یکی از اوباش شناخته شده در شهرهای تهران و کرج، رسیدگی به پرونده به صورت مشترک در دستور کار ماموران سازمان اطلاعات فراجا در استان‌های البرز و تهران قرار گرفت.

وی افزود: پس از چندین روز انجام اقدامات اطلاعاتی در نهایت مخفیگاه متهم در منطقه کوهسار شهرستان ساوجبلاغ شناسایی و متهم علی رغم اینکه قصد درگیری با ماموران را داشت در یک اقدام ضربتی دستگیر شد.
جانشین اضافه کرد: متهم دستگیر شده به واسطه انجام شرارت و اوباشی‌گری در استان‌های تهران و البرز تحت تعقیب مراجع انتظامی و قضائی قرار داشت.
این مقام انتظامی تصریح کرد: با تکمیل پرونده متهم برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.