تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

هرآنچه باید از نتایج روز نخست مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال بانوان کشور بدانید معاون استاندار البرز: کرج به کارگاه عمرانی تبدیل شده است دستگیری سارقان اماکن خصوصی با ۲۰ فقره سرقت در کرج ۱۰۵ زندانی مجتمع ندامتگاهی قزلحصار کرج آزاد شدند پایان مرمت بقعه متبرکه امامزاده زید و رحمن(ع) شهرستان اشتهارد سخنگوی شورای شهر کرج : ساخت فیلم حماسی تپه کرجی ها تصویب شد پیام تبریک نماینده ولی فقیه استان البرز به دکتر پزشکیان رییس هیات فوتبال: البرز در تدارک جذب تیم لیگ برتری است هشدار اداره پست البرز بابت پیامک های جعلی کلاهبرداران تصادف خودرو با درخت در کرج یک کشته و یک مصدوم برجا گذاشت ترافیک سنگین در آزادراه تهران – کرج -قزوین استاندار: میزان مشارکت انتخاباتی البرز ۹ درصد افزایش یافت مراکز غیرمجاز رمز ارز به پرداخت ۱۱۷ میلیارد ریال هزینه برق مصرفی در البرز محکوم شدند ۱۳ نفر در البرز بر اثر برق گرفتگی جان خود را از دست دادند دستگیری سارقان وسایل داخل خودرو با ۷۰ فقره سرقت در البرز

قدردانی از حضور با بصیرت دانش آموزان، فرهنگیان و مردم غیور استان البرز در راهپیمایی ۱۳ آبان
13 آبان 1402 - 16:07
1
علی حجرگشت مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز از حضور پرشور دانش آموزان، فرهنگیان، مردم غیور استان البرز و مسئولین در راهپیمایی یوم الله سیزده آبان قدردانی کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

علی حجرگشت مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز از حضور پرشور دانش آموزان، فرهنگیان، مردم غیور استان البرز و مسئولین در راهپیمایی یوم الله سیزده آبان قدردانی کرد.

وی گفت: راهپیمایی پرشکوه و با بصیرت شما دانش آموزان و فرهنگیان و نیز مردم غیور استان البرز، برگ زرینی بر افتخارات این استان است و یک بار دیگر نشان داد در دفاع از انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل و شهدای والا مقام، مصمم بوده و به ندای مقام معظم رهبری لبیک می‌گوییم.
حجرگشت افزود: بدون تردید نشاط و عظمت حضور فرهنگیان به ویژه مدیران، معلمان و دانش آموزان همدوش با سایر اقشار در راهپیمایی سیزده آبان، نشان از عزمی راسخ برای ساخت ایرانی آباد و آزاد است؛ الحمدلله این حضور پویا و پرشور دشمنان انقلاب و اسلام را غافلگیر و ناامید ساخت.

وی اظهار داشت: امام راحل از سیزدهم آبان به عنوان انقلاب دوم یاد می‌کردند و این به این معناست که این روز مکمل انقلاب در سال ۱۳۵۸ بوده است؛ در روزهایی که گذشت شاهد جنایات بی‌رحمانه رژیم غاصب صهیونیستی به نوار غزه و کشتار گسترده انسان‌های بی‌گناه به ویژه کودکان بودیم و امروز حضور پرصلابت دانش آموزان و معلمان نشان داد که همواره در راستای دفاع از حق و مظلوم، پای میدان هستیم و حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام می‌داریم.
مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز تصریح کرد: بر خود لازم می‌دانم تا از این همه شور و شعور قدردانی نموده و از خداوند متعال اقتدار، عزت و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری عظیم الشأن انقلاب( مدظله العالی) و شما مردم غیور و قدرشناس استان البرز را خواستارم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.