تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز کنگره شهدای اصناف و بازاریان در البرز برگزارشد رضایت مندی مردم در اولویت برنامه های صنعت برق کشور است ارتباط مستقیم تلفنی شهروندان با مدیرمخابرات منطقه البرز در بستر سامد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است تحقق ۸۰ درصدی تعهدات طرح توسعه آب البرز تردد در راههای روستایی طالقان به حالت عادی بازگشت مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان کی گفته نوجوانا نمی‌تونن دنیا رو تغییر بدن؟ الهه قدمی ۱۳ ساله با کتابش ثابت کرد می‌تونن! ۵۵ هزار البرزی آموزش های مهارتی فرا گرفتند البرز در آموزش مهارت ها رتبه برتر کشور را دارد

قدردانی از خادمان و کارگروه جهادی برپایی موکب «جانم فدای مولا»
18 آبان 1402 - 9:10
1
موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی با همکاری سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی با برپایی موکب «جانم فدای مولا» در ایام اربعین حسینی در استان ایلام پذیرای زوار حضرت اباعبدالله الحسین (ع) بود که طی مراسمی از دست اندرکاران این کارگروه جهادی تقدیر به عمل آمد.
ارسال توسط :
پ
پ

موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی با همکاری سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج با برپایی موکب «جانم فدای مولا» در ایام اربعین حسینی در استان ایلام پذیرای زوار حضرت اباعبدالله الحسین (ع) بود که طی مراسمی از دست اندرکاران این کارگروه جهادی به عمل آمد.

جلسه تقدیر و تشکر از کارگروه جهادی پایگاه شهید چمران و خادمان موکب جانم فدای مولا با حضور دکتر اسحاقی رئیس موسسه رازی، سرگرد غلامرضایی فرمانده حوزه بسیج ۲۲۹۱ کارکنان و ادارات ثامن الائمه، مهندس غلامی جانشین حوزه بسیج ۲۲۹۱، حجت الاسلام حافظی نسب نماینده ولی فقیه در موسسه رازی، دکتر حنیفی معاون برنامه ریزی و پشتیبانی، دکتر اکبریان مدیر حوزه ریاست، مهندس ساسانی فرمانده پایگاه بسیج شهید چمران موسسه رازی و سایر مدیران و کارکنان این مجموعه در سالن کاوه برگزار شد.
دکتر اسحاقی با اشاره به اهمیت موکب داری و خدمت رسانی به زوار امام حسین(ع) اظهار کرد: فعالیت برای زائران اربعین اقدامی بسیار ارزشمند است و خداوند به افرادی که به زائران سیدالشهدا(ع) خدمت‌رسانی می‌کنند و در این مسیر گام برمی‌دارند اجر و پاداش عظیمی می‌دهد.
رئیس موسسه رازی با بیان اینکه حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به افرادی که به زائران اربعین خدمت رسانی می‌کنند، توجه ویژه‌ای دارند،‌ افزود: افراد متقی نزد خداوند اجر زیادی دارند و واقعیت این است که اینکار توسط خود اهل بیت انجام می شود و ما تنها وسیله ای برای این کار هستیم و این اقدام به عنوان صدقه‌ای برای استحکام و برقراری موسسه در راستای خدمت رسانی و سلامتی مردم کشور عزیزمان بود.
حجت الاسلام حافظی نسب نماینده ولی‌فقیه در موسسه نیز به اهمیت برپایی موکب جانم فدای مولا و ثواب خدمت رسانی به زوار امام حسین (ع) اشاره کرد و اقداماتی که در برپایی موکب جانم فدای مولا انجام شد را بسیار ارزشمند و غیرقابل جبران عنوان کرد.
محمدحسین ساسانی فرمانده پایگاه بسیج شهید چمران موسسه رازی ضمن ارائه گزارشی کامل از روند ساخت و تجهیز موکب جانم فدای مولا در منطقه چرداول استان ایلام اظهار کرد: راهپیمایی اربعین، جلوه‌گر اجتماع حسینی ملت‌های مسلمان و همایش تمدن عظیم اسلامی است که مراد و مقصودش گسترش معنویت و عدالت و بسط و توسعه محتوای اسلامی و تحقق آرمان‌های عاشورایی است.
وی افزود: زائران و عزاداران اباعبدالله الحسین از اقصی نقاط جهان، از سر شوق و عشق به بارگاه ملکوتی و قدسی آن حضرت مشرف می‌شوند تا اتحاد و همدلی اسلامی را رنگی دیگر بخشیده و در سلام‌وصلوات و توسل‌های خود به سید و سالار شهیدان بخوانند «إِنِّی سِلْمٌ لِمَنْ سَالَمَکمْ وَ حَرْبٌ لِمَنْ حَارَبَکمْ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَهِ»فرمانده پایگاه شهید چمران موسسه رازی با بهره گیری از بیانات رهبر معظم انقلاب، حرکت عاشقانه و مؤمنانه مردم از کشورهای مختلف جهان، «ازجمله شعائر الهی»، «یک فریاد رسا و رسانه بی‌همتا» و همچنین «قوّت اسلام» و «قوت جبهه مقاومت اسلامی» بوده و جلوه‌ای از ویژگی‌های برجسته مکتب اهل‌بیت (ع) اعلام کرد که در آن، هم «ایمان، اعتقاد قلبی و باورهای راستین» موج می‌زند هم «عشق و محبت».
وی ادامه داد: نکته قابل‌تأمل دراین‌بین، نقش موکب‌داران و خادمان اباعبدالله در ظهور و بروز این حماسه عظیم است؛ آنانی که عَلَم پشتیبانی و تسهیل‌گری را بر دوش کشیده و با برپایی مواکب، تسهیل رفت‌وآمد زائران و پذیرایی از خیل عظیم زوار حضرت سیدالشهدا (ع) به آنان خدمت‌رسانی کردند.
ساسانی ضمن تقدیر و تشکر از تمامی دست اندرکاران برپایی جانم فدای مولا گفت: با زحمات بی شائبه تیم اعزام شده کارکنان موسسه رازی موکبی به مساحت ۲۵۰ متر در چرداول استان ایلام و با ساخت فضایی مجزا برای آشپزخانه، سرویس بهداشتی، فضایی برای استراحت، پارکینگ و .
.
.
.
فراهم شد که ضمن ارائه خدمات خالصانه، میزبان شایسته ای برای زائران اباعبدالله الحسین بودیم و دست اندرکاران از هیچ کوششی در این مسیر فروگذار نکردند.

سرگرد غلامرضایی نیز ضمن تشکر از خادمین گفت: بدون شک، خدام حسینی که دل در گروی مولای خود نهاده و مدال نوکری اباعبدالله الحسین را بر گردن خود دارند، از جریان سازان و تمهیدگران اصلی تمدن نوین اسلامی بوده و در پیشگاه حضرت حق روسفید و سربلند هستند.
در پایان این مراسم با تقدیم تقدیر نامه از گروه جهادی و خادمین اربعین حسینی(ع) به شایستگی تجلیل شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.