سید اکبر حسینی موخر، سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری البرز به همراه معاون مدیریت عملکرد و ارتباطات مردمی خود در سایت سامد استانداری حضور یافت.

حسینی در محیط صمیمی همکاران سامد از نزدیک نحوه پاسخگویی همکاران و ثبت درخواست های مردمی را مشاهده و در جریان مشکلات و دغدغه شهروندانی که با سامانه مذکور تماس گرفته اند، قرار گرفت.
وی گفت: یکی از شریف ترین مشاغل این است که شنوای درخواست ها و مشکلات مردم بوده و برای تسهیل خدمت رسانی به مردم شریف تلاش کرد.

حسینی خاطر نشان کرذ: قدردانی از زحمات همکاران زحمتکش و صبور سامد به عنوان خط مقدم ارتباط مردمی و «پیشانی استانداری و دولت» وظیفه انسانی و سازمانی است.

سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری البرز ضمن شنیدن نظرات و پیشنهادات همکاران سامد، در حاشیه این بازدید، از تلاش بی منت نیروهای مامور از دستگاه های اجرایی به خاطر حضور جهادی و خستگی ناپذیر در عرصه ی «پاسخگویی به مردم» کرد.
با توجه به اتمام دوره ماموریت سرکار خانم داود بیگی همکار محترم مامور از اداره آموزش و پرورش، به پاس زحمات وی با اهدای لوح و هدیه از زحمات این همکار گرانمایه قدردانی شد.
لازم به ذکر است شهروندان گرامی می توانند جهت ثبت نام به سایت www.
۱۱۱.
ir مراجعه کرده و یا در ساعت اداری با شماره تماس ۱۱۱(سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) تماس حاصل نمایند.

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر