تصویر
قدردانی امام جمعه نظرآباد از داوطلبان ، امدادگران ، جوانان و خدمات ارزنده هلال احمر
08 بهمن 1402 - 15:45
2
حجت الاسلام محمدی امام جمعه نظرآباد با حضور در جمع کارکنان و داوطلبان هلال احمر با آن‌ها دیدار و به گفتگو پرداخت و از زحماتشان قدردانی کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

حجت الاسلام محمدی امام جمعه با حضور در جمع کارکنان و داوطلبان هلال احمر با آن‌ها دیدار و به گفتگو پرداخت و از زحماتشان قدردانی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی امام جمعه نظرآباد ضمن بازدید از شعبه هلال احمر در حضور کارکنان اظهار داشت: با توجه به احادیث و آیات موجود ، هرانسانی دست نیازمند و مظلومی را بگیرد مقرب درگاه خداوند است .
حاج آقا محمدی با بیان این که همه خدمات باید به قصد رضایت الهی باشد ، گفت: فعالیت های جمعیت هلال احمر که برای کمک به مردم تلاش می‌کنند ارزشمند است و اگر با قصد رضایت الهی و نزدیک شدن به خداوند متعال باشد دارای اجر و پاداش فراوانی است.
در این بازدید نماینده معزز ولی فقیه و امام جمعه نظرآباد ضمن گفتگو با کارکنان و داوطلبان از نزدیک در جریان فعالیت های این جمعیت قرار گرفت.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.