تصویر
قدردانی رئیس و اعضای شورای شهر کرج از خدمت رسانی کارکنان اعزامی شهرداری به زائران اربعین
21 شهریور 1402 - 11:30
2
رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر کرج از خدمت رسانی و اقدامات مناسب کارکنان اعزامی شهرداری ، دست اندر کاران و خادمان ، پاکبانان ، کارگران فضای سبز در مرز مهران و خسروی و‌ داخل خاک عراق به زائران اربعین تقدیر و تشکر کردند.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس و اعضای شورای اسلامی از خدمت رسانی و اقدامات مناسب کارکنان اعزامی شهرداری ، دست اندر کاران و خادمان ، پاکبانان ، کارگران فضای سبز در مرز مهران و خسروی و‌ داخل خاک عراق به زائران اربعین و تشکر کردند.

مسعود محمدی در ابتدای یکصد و سی و دومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر ضمن عرض تسلیت شهادت امام رضا (ع) و رحلت حضرت رسول اکرم (ص) اظهارداشت: برای تمامی خادمان، زائران حسینی، کارکنان شهرداری ، پاکبانان و کارگران فضای سبز اعزامی در میزبانی و پذیرایی شایسته شفاعت و یاری امام حسین(ع) را توأم با تندرستی و توفیقات روزافزون از درگاه حضرت احدیت مسئلت می‌نمایم.
رئیس شورای اسلامی شهر کرج اقدامات شهرداری برای خدمات رسانی مطلوب به زوار اربعین را شایسته تقدیر عنوان کرد و اذعان کرد: ان شاالله در سال آینده در برنامه‌ زمانبندی شده و مشخص بتوانیم برای خدمات رسانی بیشتر و بهتر پاسخگوی نیازهای زوار باشیم.
محمدی در بخش دیگری از سخنانش از برگزارکنندگان مراسم جاماندگان اربعین حسینی قدردانی کرد و افزود: حضور مردم و موکب ها در حماسه اربعین که نخستین بار در این کلانشهر برگزار شد چشمگیر بود و امیدواریم در سال آینده شرایطی فراهم شود که بهتر و بیشتر خدمات‌رسانی شود.
وی یادآور شد: در راستای کمک به برگزاری مراسم جاماندگان اربعین حسینی اعضای شورای شهر به لایحه شهرداری در کمیسیون ، و موافقت خود را اعلام و بودجه لازم را تصویب کردند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.