تصویر
قدردانی فرمانده محترم سپاه استان البرز از فرماندار کرج
06 مرداد 1401 - 8:42
2
فرمانده محترم سپاه استان البرز به پاس تلاش های فرماندار کرج در اجرای طرح رزمایش جهاد امیدآفرینی از ایشان قدردانی بعمل آورد که جناب سرهنگ امین دهقان فرمانده محترم سپاه امام محمد باقر(ع) بخش آسارا این لوح را تقدیم ایشان نمودند.
ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده محترم سپاه استان البرز به پاس تلاش های فرماندار در اجرای طرح رزمایش جهاد امیدآفرینی از ایشان قدردانی بعمل آورد که جناب سرهنگ امین دهقان فرمانده محترم سپاه امام محمد باقر(ع) بخش آسارا این لوح را تقدیم ایشان نمودند.

فرازی از پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
به پاس تلاش ها و پشتیبانی های ارزشمند در "رزمایش جهادامیدآفرینی" ؛ از معاونت ویژه استانداری و فرماندار محترم شهرستان کرج می گردد.
در این مراسم لوح تقدیری نیز با امضاء سردار فرمانده محترم سپاه استان البرز ؛ به جناب آقای قاسم پور تقدیم شد.
در این مراسم هر دوطرف به هماهنگی و تعامل بین نهاد مقدس سپاه و دولت انقلابی در لایه های میانی و عملیاتی تاکید کردند.

سرهنگ امین دهقان فرمانده سپاه امام محمدباقر(ع) بخش آسارا که به نمایندگی از فرمانده سپاه استان این لوح را تقدیم ایشان نمود، ضمن ابراز خرسندی از توجه فرماندار محترم به برنامه های جهادی بسیج؛ خاطر نشان کردند: بسیج در راستای ماموریت ذاتی خود یعنی پاسداری مقتدرانه و بدون محافظه کاری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای انقلاب اسلامی، آمادگی هرگونه تعامل و یاری به دولت انقلابی می باشد.
فرماندار محترم کرج که خود از رزمندگان دفاع مقدس بوده و سابقه مدیریتی درخشان و طولانی نیز در استان البرز و دارند نیز گفتند: قطعا این همکاری ها و هم افزایی ها باعث تحقق سریعتر و موثر اهداف انقلاب اسلامی درمحدوده شهرستان کرج خواهد شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.