تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز کنگره شهدای اصناف و بازاریان در البرز برگزارشد رضایت مندی مردم در اولویت برنامه های صنعت برق کشور است ارتباط مستقیم تلفنی شهروندان با مدیرمخابرات منطقه البرز در بستر سامد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است تحقق ۸۰ درصدی تعهدات طرح توسعه آب البرز تردد در راههای روستایی طالقان به حالت عادی بازگشت مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان کی گفته نوجوانا نمی‌تونن دنیا رو تغییر بدن؟ الهه قدمی ۱۳ ساله با کتابش ثابت کرد می‌تونن! ۵۵ هزار البرزی آموزش های مهارتی فرا گرفتند

قرآن منبع عظیم تفکر و دستیابی به سعادت است
10 آذر 1400 - 15:13
6
رئیس عقیدتی سیاسی استان با اشاره به اینکه قرآن منبع عظیم تفکر و دستیابی به سعادت است اظهار داشت: عزت و اقتدار نیروی انتظامی تنها در سایه عمل به آموزه های قرآنی به ثمر خواهد نشست.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس عقیدتی سیاسی استان با اشاره به اینکه قرآن منبع عظیم تفکر و دستیابی به سعادت است اظهار داشت: عزت و اقتدار نیروی انتظامی تنها در سایه عمل به آموزه های قرآنی به ثمر خواهد نشست.

حجت الاسلام والمسلمین "کریم رجبی" در آغاز همایش تجلیل از حافظان قرآن کریم که صبح امروز در سالن همایش موسسه بذر و نهال جهاد استان البرز برگزار شد گفت:قرآن کتاب هدایت است و هر کس در این راه قدم بردارد بدون شک رستگار خواهد شد.
وی با اشاره به سخنان امام علی"ع" در فراز پایانی خطبه ۱۹۸ که می فرمایند "همه در بهره مندی از قرآن سهم دارند" افزود:هر کسی به سهم خود می تواند از چشمه نورانی قرآن کریم بهره مند شود.
وی بیان داشت:خدا را شاکریم که در مجموعه نیروی انتظامی استان البرز و خانواده این عزیزان شاهد حضور حافظان برتر قرآن کریم هستیم و این موهبتی است که خداوند متعال به ما هدیه داده است.
حجت الاسلام والمسلمین رجبی با قدردانی ویژه از حضور رئیس عقیدتی سیاسی ناجا در همایش افزود:امیدواریم توفیق نصیب ما بشود و در سال آینده هم با عنایت پروردگار متعال شاهد حضور گرم شما در مراسم باشیم.
رئیس عقیدتی سیاسی استان با اشاره به اینکه گفتمان پلیس در تراز انقلاب اسلامی از سوی عقیدتی سیاسی ناجا با هدف تجلی فرامین فرمانده معظم کل قوا "مدظله العالی" شکل گرفته است گفت:یکی از ثمره های این گفتمان ، برخورد حکیمانه پلیس با مردم می باشد.
وی در پایان گفت: بشر مدرن، امروز بیش از گذشته تشنه آموزه های کتاب الهی قرآن است و امیدواریم همه ما بتوانیم قدم در مسیر تعالی و رهنمون های قرآن مجید بگذاریم چرا که این راه ، راه رسیدن به سعادت است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.