مدیر شعب بانک مسکن استان البرزبا اشاره به نگاه ویژه رییس جمهور به طرح نهضت ملی مسکن اعلام کرد: قراردادتسهیلاتی ۴۰ درصد پروژه های مسکونی این طرح در البرز منعقد شد.

"علی اصغر نادری" در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز استان البرز اعلام کرد: منابع مالی مورد نیاز پروژه های معرفی شده به این بانک تامین شده است.
وی با بیان اینکه بانک مسکن استان البرز تسهیلات ۹۱ هزار واحد مسکونی را به تنهایی تامین کرد،گفت: تلاش ها براین است تا این استان در موضوع طرح نهضت ملی مسکن جزو استان های پیشگام کشور قرار گیرد.
نادری با بیان اینکه اهمیت تامین مسکن از ضرورت های است ، ادامه داد: در بخش مسکن مهر ابتدا قرار بود ۶ بانک تولیت پرداخت داشته باشند اما بانک مسکن به تنهایی اعتبارات مورد نیاز ۹۱ هزار واحد مسکونی مهر را در البرز پرداخت کرد.
وی گفت : قسمت عمده مسکن مهر البرز فروش اقساطی شده و کارت قسط به متقاضیان را تحویل دادیم؛اکنون مسکن مهر البرز بخش زیادی از مهاجرت های سالانه این استان را تامین اسکان می کند ضمن آنکه در کاهش بار تورمی اجاره مسکن تاثیر گذار است.

نادری بیان کرد: در دولت سیزدهم از تجربیات مسکن مهر و اقدام ملی در دوره های قبل بهره گیری شد و نهضت ملی راه اندازی شد که با اقدامات جهادی رییس جمهور و مدیر عامل بانک مسکن کشور اکنون با جدیت وارد حمایت مالی از طرح نهضت ملی مسکن شده ایم.

مدیر شعب بانک مسکن استان البرز گفت : قرار است سه هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی باقیمانده طرح مسکن مهر شهرجدید مهستان در قالب طرح نهضت ملی تعیین تکلیف شود که باید شرکت عمران این شهر اقدامات لازم را به عمل آورد.
وی اظهار کرد: اگر اقدامات لازم در بخش مسکن به عمل آید جزو استان های برتر کشور خواهیم بود و برای انعقاد قرارداد های نهضت ملی، تمام تلاش بانک مسکن براین است تا مشکلات مردم به ویژه مستاجران را به حداقل برساند.
این مسوول گفت: از متولیان امر در استانداری البرز انتظار می رود تا بانک مسکن را در تامین منابع و تخصیص اعتبارات دولتی حمایت کند؛ بخشی از منابع اعتباری استان البرز در استان دیگر مانند تهران جذب می شود که باید این مشکل برطرف شود.

نادری افزود: بانک مسکن البرز برای تامین منابع مالی مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن ازردیف های مختلف اعتباری خود استفاده می کند؛ بر اساس آخرین آمار۶.
۳ درصد منابع مالی استان و ۱۶.
۳ درصد تسهیلات البرز توسط بانک مسکن تامین شده است.
نادری گفت : تسهیلاتی که از محل فروش اوراق پرداخت می کنیم باید منابع برای آنها پیش بینی شود ضمن آنکه برای تسهیلات تکلیفی قرضه الحسنه ازدواج ، فرزند آوری و امثال آن باید اعتبار پیش بینی کرد .
وی تاکید کرد: بانک مسکن براساس اظهارات رییس جمهور در شورای مسکن تکلیف خود را در طرح نهضت ملی مسکن به خوبی انجام داده است .
وی ادامه داد: امسال پنج نوع تسهیلات تکلیفی از جمله ودیعه فرزند آوری برای فرزندان سوم به بعد از ۲۹ میلیارد ریال اعتبار تخصیصی بند الف تبصره ۱۶ حدود ۲۲ میلیاردریال معادل ۷۶ درصد آن را در البرز پرداخت کردیم.
مدیر شعب بانک مسکن استان البرز گفت : بخشی از ودیعه مسکن مربوط به مددجویان بهزیستی است که ۸۷درصد معرفی شدگان تسهیلات دریافت کردند؛ امسال در بخش کمیته امداد ۹۰ درصد معرفی شدگان تسهیلات پرداخت شد و در بخش قرض الحسنه ازدواج ۹۶درصد معرفی شدگان رقمی معادل ۷۱۰میلیاردو۴۰۰ میلیون ریال ریال دریافت کردند.
در بخش تسهیلات قرض الحسنه فرزند آوری ۲۰۱ فقره تسهیلات به مبلغ ۱۱۰ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال معادل ۹۸ درصد معرفی شدگان را پرداخت کرده ایم .
وی بیان کرد: در بخش مسکن روستایی سقف تسهیلات روستای ۲میلیارد ریال بوده که به میزان ۲۰۷ میلیارد ریال معادل ۸۵درصد معرفی شدگان تسهیلات دریافت کردند.
مدیر شعب بانک مسکن استان البرز گفت : اکنون این بانک با ۳۳ شعبه به مردم در استان البرز خدمات ارائه می دهد و رتبه هشتم منابع در بین بانک های استان را دارد.
منبع ایرنا برچسب ها: مدیر شعب بانک مسکن استان البرزبا اشاره به نگاه ویژه رییس جمهور به طرح نهضت ملی مسکن اعلام کرد: قراردادتسهیلاتی ۴۰ درصد پروژه های مسکونی این طرح در البرز منعقد شد.
مدیر شعب بانک مسکن استان البرزبا اشاره به نگاه ویژه رییس جمهور به طرح نهضت ملی مسکن ا

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر