تصویر
قرارگاه اجتماعى، اقدامى اثربخش براى مناطق حاشیه نشین استان است
03 آبان 1402 - 16:42
شناسه : 680386
3
مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری البرز از نشست یکروزه معاونین و کارشناسان اجتماعی استانداری‌های سراسر کشور به میزبانی استان البرزخبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل دفتر امور استانداری البرز از نشست یکروزه معاونین و کارشناسان اجتماعی استانداری‌های سراسر کشور به میزبانی استان البرزخبر داد.

محمد جواد کاظمینى در نشست یک روزه معاونین و کارشناسان اجتماعى استاندارى هاى سراسر کشور که به میزبانى استان البرز در اردوگاه امام علی (ع) محمد و با حضور ولیئى، معاون مشارکت هاى اجتماعى سازمان امور اجتماعى کشور برگزار شد گفت: دفتر امور اجتماعی و استان با تهیه و طراحی طرح های خلاقانه ای در چند موضوع از حوزه آسیب های اجتماعی ازجمله طرح ساماندهی کودکان و نوجوانان کار و طرح ساماندهی متکدیان که با کمک و همراهی سمن ها انجام شده توانسته است اقدامات اثربخشی را به انجام برساند.
وی ادامه داد: اجرای طرح قرارگاه اجتماعی را از جمله دیگر اقدامات موثر استان برشمرد که در مناطق حاشیه نشین استان به اجرا در آمده است.
در ادامه، تشریح فرایند تأسیس و تمدید تشکل‌های مردم‌نهاد ، ارائه موازین و قواعد ثبتی و مالیاتی تشکل‌های مردم‌نهاد و تشریح سامانه سخا از جمله برنامه های دیگر این نشست بود که بصورت کارگاهی برگزارشد.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.