تصویر
قرارگاه اجتماعی کرج چتری برای غنی‌سازی اوقات فراغت می‌شود
10 تیر 1402 - 8:57
3
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار کرج گفت: قرارگاه اجتماعی کرج با اولویت، غنی سازی اوقات فراغت را در دستور کار برنامه ریزی های اجرایی خود قرار خواهد داد.
ارسال توسط :
پ
پ


معاون سیاسی، امنیتی و فرماندار گفت: قرارگاه اجتماعی کرج با اولویت، غنی سازی اوقات فراغت را در دستور کار برنامه ریزی های اجرایی خود قرار خواهد داد.

مهدی آقابراری اظهار کرد: قرارگاه اجتماعی کرج با اولویت، غنی سازی اوقات فراغت را در دستور کار برنامه‌ریزی های اجرایی خود قرار خواهد داد؛ بر این اساس کلیه مدارس و فضاهای آموزشی در ایام تابستان برای غنی سازی اوقات فراغت در اختیار مدیران محله‌ها و ادارات ورزش و جوانان قرار بگیرند.
وی همچنین بیان کرد: مدیران محله برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان با ورزش و جوانان شرق و غرب کرج هماهنگی‌های لازم را داشته باشند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی افزود: ادارات و سازمان‌ها تمامی ظرفیت‌های اجتماعی، و خود را برای غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان به کار بگیرند.
وی با اشاره به اینکه اداره کل ورزش و جوانان از دستگاه‌های مهم در اجرای طرح غنی سازی اوقات فراغت جوانان بشمار می‌رود گفت: ادارات ورزش و جوانان شرق و غرب کرج برای غنی سازی تابستان جوانان برنامه ریزی کنند و از ظرفیت دانشگاه‌ها و مؤسسات نیز بهره مند شوند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.