تصویر
قرارگاه اجتماعی کرج چتری برای غنی سازی اوقات فراغت می شود
21 خرداد 1402 - 12:57
0
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کرج گفت: قرارگاه اجتماعی کرج با اولویت، غنی سازی اوقات فراغت را در دستور کار برنامه ریزی های اجرایی خود قرار خواهد داد؛ بر این اساس کلیه مدارس و فضاهای آموزشی در ایام تابستان برای غنی سازی اوقات فراغت در اختیار مدیران محله ها و ادارات ورزش و جوانان قرار بگیرند.
ارسال توسط :
پ
پ


معاون سیاسی، امنیتی و فرمانداری گفت: قرارگاه اجتماعی کرج با اولویت، غنی سازی اوقات فراغت را در دستور کار برنامه ریزی های اجرایی خود قرار خواهد داد؛ بر این اساس کلیه مدارس و فضاهای آموزشی در ایام تابستان برای غنی سازی اوقات فراغت در اختیار مدیران محله ها و ادارات ورزش و جوانان قرار بگیرند.

دکترمهدی آقابراری در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در محل فرمانداری کرج با اعلام این خبر افزود: ادارات و سازمانها تمامی ظرفیت های اجتماعی، و خود را برای غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان بکار بگیرند.
وی با اشاره به اینکه اداره کل ورزش و جوانان از دستگاه های مهم در اجرای طرح غنی سازی اوقات فراغت جوانان بشمار می رود گفت: ادارات ورزش و جوانان شرق و غرب کرج برای غنی سازی تابستان جوانان برنامه ریزی کنند و از ظرفیت دانشگاه ها و موسسات نیز بهره مند شوند .
دکترآقابراری ادامه داد: تولید محتوا برای ایام تابستان باید از اولویت های صدا و سیمای مرکز البرز باشد.
معاون همچنین بیان کرد: اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری نیز برای اجرای برنامه های غنی سازی اوقات فراغت می تواند مشارکت داشته و فضاهای تحت اختیار خود را برای تحقق این مهم معرفی و اطلاع رسانی نماید.
دکترآقابراری گفت:اردوهای دانش آموزی بین استانی یکی از برنامه ریزی های قرارگاه اجتماعی شهرستان کرج برای تابستان ۱۴۰۲ است و در این زمینه نیز سازمان اتوبوسرانی برای تامین ناوگان حمل و نقل عمومی مساعدت لازم را بعمل آورد.
وی همچنین بیان کرد: مدیران محله برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان با ورزش و جوانان شرق و غرب کرج هماهنگی های لازم را داشته باشند.
آقابراری افزود: کلیه مدارس و فضاهای آموزشی در ایام تابستان برای غنی سازی اوقات فراغت در اختیار مدیران محله ها و ورزش و جوانان قرار بگیرند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.