تصویر
تأمین اقلام مورد نیاز ماه رمضان در البرز
24 فروردین 1401 - 12:09
3
دبیر قرارگاه امنیت غذایی استان البرز وضعیت تأمین افلام خوراکی مورد نیاز در ماه رمضان را تشریح کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

وضعیت تأمین افلام خوراکی مورد نیاز در ماه رمضان را تشریح کرد.

با اشاره به کالاهای تامین شده در برای عرضه در طرح ضیافت ماه رمضان اظهار کرد: برای این ماه در مجموع ۷۰۰ تن برنج هندی با قیمت هر کیلو ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان، ۴۰۰ تن برنج پاکستانی هر کیلو ۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان و ۱۱۰۰ برنج تایلندی به قیمت هر کیلو ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان تهیه شده است.
وی ادامه داد: برای این ماه ۱۲۰۰ تن شکر سفید به قیمت هر کیلو ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان به صورت کلی فروشی و ۱۵ هزار و ۹۰۰ تومان به صورت مصرف خانوار تامین شده است.
وی افزود: با برنامه ریزی صورت گرفته برای این ماه ۲۲۰ تن پرتقال تامسون، ۱۰ تن خرما و ۲ هزار و ۴۴۰ تن روغن جامد و نیمه جامد مصرف خانوار و صنف به قیمت مصوب تامین شده است.
این مسئول با اشاره به افزایش میزان مصرف مرغ و گوشت در ماه مبارک رمضان گفت: بر این اساس برای این ماه ۲۸۰۰ تن گوشت مرغ منجمد به قیمت هر کیلو ۲۰ هزار تومان تامین شده است.
عظیمی تاکید کرد: روزانه بیش از ۵۰ تن گوشت مرغ تازه به قیمت ۳۱ هزار تومان عرضه می‌شود و از ابتدای فروردین تا ۱۷ این ماه ۷۵۲ تن مرغ تازه تامین و عرضه شده است.
وی افزود: برای این ماه توزیع ۳۰۰ تن گوشت گوساله مخلوط منجمد به قیمت هر کیلو ۱۰۵ هزار تومان در دستور کار قرار گرفته که تا کنون ۱۱۰ تن آن توزیع شده است.
به گفته دبیر ؛ گوشت گرم گوسفندی هم بر حسب نیاز به قیمت ۱۴۶ هزار تومان عرضه می‌شود.
وی در ادامه با اشاره به میزان نیاز روزانه استان به تخم مرغ تاکید کرد: در حال حاضر روزانه بین ۱۰ تا ۱۵ تن تخم مرغ در استان به مصرف می‌رسد که قیمت هر شانه از آن در حال حاضر ۴۲ هزار تومان است.
وی افزود: از ابتدای فروردین تا کنون ۲۴۵ تن تخم مرغ تامین و توزیع شده است.
منبع ایسنا

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.