تصویر
قرارگاه پلیس راه البرز و پاسگاه جدید آزادراه کرج – قزوین افتتاح می‌شود
16 بهمن 1401 - 16:38
1
همزمان با ششمین روز از ایام‌الله دهه فجر، قرارگاه پلیس راه البرز و پاسگاه جدید آزادراه کرج- قزوین با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.
ارسال توسط :
پ
پ

همزمان با ششمین روز از ایام‌الله دهه فجر، قرارگاه پلیس راه البرز و پاسگاه جدید آزادراه - قزوین با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

علی زندی‌فر، مدیر این اداره‌کل از افتتاح ساختمان‌های قرارگاه پلیس راه البرز و پاسگاه جدید پلیس راه آزادراه کرج- قزوین خبر داد و گفت: بهره‌برداری از این دو پروژه فردا، دوشنبه، ۱۷ بهمن‌ماه همزمان با ششمین روز از ایام‌الله دهه فجر به صورت ویدئو کنفرانسی با حضور فرمانده نیروی انتظامی کشور و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای انجام می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه این دو پروژه به همت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و تولی‌گری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: قرارگاه پلیس راه استان البرز با اعتباری بالغ بر ۲۳ میلیارد تومان در زمینی به مساحت پنج هزار متر و زیربنای دو هزار متر ساخته شده است.

این مسئول بیان کرد: ساختمان جدید پاسگاه پلیس راه آزادراه کرج- قزوین نیز در زمینی به مساحت ۱۷۰۰ متر ساخته شده است و ۵۹۲ مترمربع زیربنا دارد و برای ساخت آن هفت میلیارد تومان هزینه شده است.
لازم به ذکر است این مراسم ساعت ۹:۳۰ صبح فردا با حضور مسئولان استانی در پاسگاه جدید پلیس راه البرز برگزار می‌شود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.