تصویر
قسمت خاکی خیابان رضوان (جاده آرامستان) پس از ۱۲ سال آسفالت شد
21 تیر 1402 - 9:13
2
دکتر نیک مرام رئیس شورای اسلامی در این باره گفت؛ خیابان رضوان در محله کریم آباد منتهی به آرامستان بهشت فاطمه(س) به مساحت تقریبی ۶۰۰ متر مربع با مساعدت دستگاه محترم قضا شهرستان فردیس آسفالت گردید.
ارسال توسط :
پ
پ


دکتر نیک مرام رئیس شورای اسلامی در این باره گفت؛ خیابان رضوان در محله کریم آباد منتهی به آرامستان بهشت فاطمه(س) به مساحت تقریبی ۶۰۰ متر مربع با مساعدت دستگاه محترم قضا شهرستان آسفالت گردید.

دکتر نیک مرام خاطر نشان کرد: معبر مذکور که تقریبا ۱۲ سال به دلیل وجود معارض، خاکی و بلاتکلیف مانده بود پس از ارائه گزارشات کارشناسی، پیرو نظر معاونت محترم دادستان شهرستان فردیس و استعلام کتبی از اداره آب منطقه ای استان تهران و با عنایت دادستان محترم شهرستان و پس از طی تشریفات قانونی، پیرو درخواست مکرر اهالی محترم محله کریم آباد که از محلات هدف قرارگاه استان می باشد آسفالت گردید.
دکتر نیک مرام در ادامه افزود: برخود لازم می دانم از حسن نظر و مساعدت مجموعه دستگاه قضایی شهرستان فردیس ویژه شهر مشکین‌دشت و درایت شهردار محترم و مجموعه تحت امر ایشان قدردانی نمایم.
دکتر نیک مرام در پایان بابت تاخیر پیش آمده در سالیان متمادی از مردم شریف مشکین‌دشت بویژه محله کریم آباد عذرخواهی کرد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.