تصویر
قشر فرهیخته معلمان نقش مهمی در تبیین گری و جلب مشارکت مردم در انتخابات پیش رو دارند
01 بهمن 1402 - 9:21
1
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری، حضور در انتخابات یکی از مستحکم ترین وسیله هایی است که این ملت می تواند آن را مثل یک زره پولادین در مقابل خود و در مقابل حمله دشمنان و سوءنیّت و بد دلی مستکبران و دخالت کنندگان نگه دارد.
ارسال توسط :
پ
پ

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری، حضور در انتخابات یکی از مستحکم ترین وسیله هایی است که این ملت می تواند آن را مثل یک زره پولادین در مقابل خود و در مقابل حمله دشمنان و سوءنیّت و بد دلی مستکبران و دخالت کنندگان نگه دارد.

مجتبی عبداللهی در شورای آموزش و پرورش استان در سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد ماه رجب، به انتخابات پیش رو اشاره کرد و افزود: نقش و جایگاه آموزش و پرورش در برگزاری هر چه باشکوه تر انتخابات، بسیار مهم و تعیین کننده است.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی ) در خصوص اهمیت مشارکت در انتخابات، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب از حق و تکلیف تمامی آحاد مردم در انتخابات یاد کرده اند و در محافل و جلسات متعدد در خصوص برگزاری هر چه باشکوه این انتخابات با مولفه های امنیت، رقابت، سلامت و مشارکت، تاکید کرده اند.
عبداللهی گفت: معلمان شاغل و بازنشسته استان، جامعه ای بیش از ۵۰ هزار نفری را تشکیل می‌دهند که حضور آنها در پای صندوق های رای، جلوه بسیار زیبایی از مشارکت را رقم خواهد زد.
وی افزود: معلمان امین و معتمد مردم هستند و از جایگاه بالایی در جامعه برخوردارند از این رو می توانند با تبیین گری از دستاوردهای نظام و حتی در ابعاد کوچک تر، اقدامی که در استان البرز محقق شده، مردم را آگاه و امیدوار کنند.
وی افزود: به هر شکلی که نگاهی به اقدامات و دستاوردهای ملموس بویژه در مناطق محروم استان بیندازیم، روند آبادانی و توانمند سازی مشهود است.

استاندار البرز گفت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری، حضور در انتخابات یکی از مستحکم ترین وسیله هایی است که این ملت می تواند آن را مثل یک زره پولادین در مقابل خود و در مقابل حمله دشمنان و سوءنیّت و بد دلی مستکبران و دخالت کنندگان نگه دارد.
استاندار البرز گفت: بنابراین معلمان بعنوان اقشار فرهیخته و روشن فکر جامعه می توانند با تشریح اهمیت حضور در انتخابات برای دانش آموزان و خانواده های آنها، نقش پررنگی در تحقق مشارکت پرشور خواهند داشت.
وی به اهمیت ساخت مدرسه در استان اشاره کرد و افزود: از تمامی مسئولان آموزش و پرورش انتظار می‌رود که چراغ بدست بگیرند و بدنبال خیرین برای مدرسه سازی باشند.
عبداللهی گفت: بدنه آموزش و پرورش استان بیش از دیگر افراد جامعه از ضعف ها و کمبودها در این بخش آگاه هستند بنابراین باید تمامی تلاش خود را برای جلب مشارکت جهت ساخت مدرسه و اماکن ، معطوف کنند.
وی با تاکید بر اهمیت مهارت آموزی دانش آموزان، افزود: دانش آموزی که به مهارت های کافی دست یابد، در آینده فاقد شغل نخواهد بود بنابراین ساخت و توسعه هنرستان ها بویژه در حوالی شهرک های صنعتی استان بسیار ضرورت دارد.
عبداللهی گفت: نهضت مدرسه سازی در استان روند خوبی را طی می کند و باید پیگیری های ویژه ای نیز از سوی آموزش و پرورش صورت گیرد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.