تصویر
قصور مدیریت شهری در واگذاری زمین به آموزش و پرورش مورد قبول نیست
18 اسفند 1401 - 9:55
شناسه : 475589
2
فرماندار فردیس گفت: ۸ ماه از مصوبه واگذاری ۱۰ قطعه زمین توسط شورا و شهرداری فردیس گذشته اما هنوز هم پیگیری‌ها به نتیجه نرسیده است.

فرماندار گفت: ۸ ماه از مصوبه واگذاری ۱۰ قطعه زمین توسط شورا و گذشته اما هنوز هم پیگیری‌ها به نتیجه نرسیده است.
در صورتی که این مصوبه به اجرا نرسد با افرادی که قصور می‌کنند، برخورد می‌کنیم.

، در نشست شورای آموزش و پرورش، با اشاره به مصوبه ۸ ماه گذشته شورای آموزش و پرورش در خصوص واگذاری ۱۰ قطعه زمین توسط شورا و شهرداری فردیس، اظهار کرد: متاسفانه مصوبات با آنچه در عمل به واقعیت می‌پیوندد، فاصله دارد.
۸ ماه از مصوبه واگذاری زمین توسط شورا و شهرداری فردیس گذشته اما هنوز هم پیگیری‌ها به نتیجه نرسیده است و افرادی که از مردم رای گرفته اند برای رفع مشکلات مردم اقدامی نمی‌کنند.
وی افزود: مصوبه واگذاری ۱۰ قطعه زمین در شورای آموزش و پرورش فرمانداری و استانداری مصوب شده اما عزم و اراده‌ای برای اجرای آن در شورا و شهرداری نیست.
اگر بهانه مدیریت شهری ایرادات قانونی سازمان بازرسی است، برای رفع مشکل اقدام می‌کنیم.
این مقام مسؤول با اشاره به اینکه بسیاری از زمین‌های آموزش و پرورش در مالکیت مشکل دارد، اضافه کرد: این موضوعات باید مستقل پیگیری شود.
یک نماینده از سوی فرمانداری برای پیگیری املاک آموزش و پرورش تعیین شده است و باید یک نماینده از سوی شهرداری و آموزش و پرورش هم در فرمانداری مستقر شود.
وی با بیان اینکه تامین زمین برای مدرسه‌سازی از سه طریق صورت می‌گیرد، گفت: برخی مدارس ظرفیت اضافه کردن بنا را دارند و با رفع مشکلات اسناد می‌توان در این خصوص اقدام کرد.
این مشکلات باید احصا، جمع بندی و پیگیری شود.
کاشفی بیان کرد: راه و شهرسازی متولی اصلی تامین زمین است و نیازمتدی در هر منطقه را باید آموزش و پرورش اعلام کرده تا راه و شهرسازی زمین معرفی کند.
دیگر منبع تأمین کننده زمین شورا و شهرداری است که متاسفانه در فردیس همکاری مناسبی ندارند و پس از ۸ ماه هنوز مصوبه شورای آموزش و پرورش را اجرا نمی کنند.
در حال حاضر خیران برای ساخت مدرسه پای کارند اما زمین نداریم.
وی خاطرنشان کرد: اگر این مصوبه به اجرا نرسد، مجبوریم با افرادی که قصور می‌کنند، برخورد کنیم.
‌ فرماندار فردیس با بیان اینکه ظرفیت مردمی در همه حوزه‌ها وجود دارد و دولت هم به حکمرانی مردمی اعتقاد دارد، گفت: تنها راه برون‌رفت از مشکلات کشور استفاده از ظرفیت مردمی‌ است.
حوزه‌های علمیه و بازنشسته‌های آموزش و پرورش و همه کسانی که در حوزه کودک و نوجوان فعال هستند می‌توانند در امر کنترل و نظارت به آموزش و پرورش کمک کنند.

منبع فارس برچسب ها: فرماندار فردیس گفت: ۸ ماه از مصوبه واگذاری ۱۰ قطعه زمین توسط شورا و شهرداری فردیس گذشته اما هنوز هم پیگیری‌ها به نتیجه نرسیده است.
در صورتی که این مصوبه به اجرا نرسد با افرادی که قصور می‌کنند، برخورد می‌کنیم.
فرماندار فردیس گفت: ۸ ماه از مصوبه واگذ

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.