تصویر
قطار فرهنگ و هنر البرز در حال حرکت است
11 خرداد 1402 - 15:18
شناسه : 552831
1
نشست شورای اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، با حضور مدیرکل، معاونین و روسای ادارات شهرستانی در سالن گفتگوی این اداره کل برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ


نشست شورای اداری ا، با حضور مدیرکل، معاونین و روسای ادارات شهرستانی در سالن گفتگوی این اداره کل برگزار شد.

نشست شورای اداری ، با حضور مدیرکل، معاونین و روسای ادارات شهرستانی در سالن گفتگوی این اداره کل برگزار شد.
سعید جابری انصاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، در این نشست، ضمن تبریک میلاد امام رضا(ع) در خصوص چگونگی حرکت در راستای وظایف این اداره کل گفت: قطار فرهنگ و هنر البرز در حال حرکت است و با شتاب بیشتری رو به جلو است .
ما در راستای اهداف نظام جمهوری اسلامی در حال حرکت هستیم و همه ما مکلف به انجام وظیفه در راستای قانون می باشیم.
وی از رییسان ادارات خواست تعامل لازم را با دیگر دستگاه ها ،ائمه جمعه ، هنرمندان و فرهیختگان در راستای اهداف و هنری برقرار نمایند.
جابری انصاری، همچنین اظهار داشت: روسای ادارات باید تعامل بیشتری با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برقرار کنند و اعتبارات در اختیار نمایندگان می تواند کمک موثر در بهبود وضعیت فضای کاری ادارات و رویدادهای فرهنگی، هنری و مذهبی ایجاد نماید.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، در پایان خواستار پیگیری و اقدامات لازم در واگذاری فضاهای فرهنگی و هنری از طریق معاونت توسعه مدیریت و منابع و روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و دفتر حقوقی اداره کل شد و بر رفع موانع و پیشبرد امور تاکید کرد.
در ادامه این نشست روسای ادارات شهرستان به بیان مسائل و مشکلات ادارات مربوطه پرداختند و در پایان مقرر گردید برگزاری جلسات شورای اداری استمرار داشته باشد.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.