تصویر
قطعه جدید آزادراه تهران ـ شمال در ‌تراز بین‌المللی ساخته شد
15 تیر 1402 - 9:36
2
رئیس بنیاد مستضعفان گفت: قطعه جدید آزادراه تهران ـ شمال در ‌تراز بین‌المللی ساخته شد و برای اتمام مابقی قطعات پروژه با ‌همه امکانات در بنیاد مستضعفان در خدمت دولت خواهیم بود .
ارسال توسط :
پ
پ


رئیس بنیاد مستضعفان گفت: قطعه جدید آزادراه تهران ـ شمال در ‌تراز بین‌المللی ساخته شد و برای اتمام مابقی قطعات پروژه با ‌همه امکانات در بنیاد مستضعفان در خدمت دولت خواهیم بود .

پرویز فتاح در آیین افتتاح قطعه جدید آزادراه تهران ـ شمال از این پروژه‌ به عنوان یک افتخار بزرگ‌ در سطح ملی یاد کرد و اظهار داشت: ‌زمانی برای‌ ساخت این بزرگراه تردید بود و برخی‌ها ‌ساخت این پروژه را در توان مهندسان ایرانی نمی‌دانستند‌، اما اکنون ‌این تردید برطرف شده و مردم مطمئن شده‌اند که این اراده برای اتمام آزادراه تهران ـ شمال وجود دارد.

وی با بیان اینکه قول می‌دهیم ‌قطعه برگشت این پروژه تا دو سال ‌آینده ‌سال افتتاح ‌شود، اضافه کرد: قطعه جدید آزادراه تهران ـ شمال ‌نمایشگاهی از تکنولوژی مهندسان ایرانی است و ‌اجرای این قطعه این پروژه تماما ایرانی است.
فتاح با بیان اینکه این پروژه در ‌تراز بین‌المللی ساخته شده ا‌ست، تصریح کرد: برای اتمام مابقی قطعات پروژه با ‌همه امکانات در بنیاد مستضعفان در خدمت دولت خواهیم بود و هم‌اکنون نیز پروژه در سایر قطعات شبانه‌روز ‌در حال اجراست.

‌ منبع تسنیم برچسب ها: رئیس بنیاد مستضعفان گفت: قطعه جدید آزادراه تهران ـ شمال در ‌تراز بین‌المللی ساخته شد و برای اتمام مابقی قطعات پروژه با ‌همه امکانات در بنیاد مستضعفان در خدمت دولت خواهیم بود .
رئیس بنیاد مستضعفان گفت: قطعه جدید آزادراه تهران ـ شمال در ‌تراز بین‌الم

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.