تصویر
قلب خانواده ­های سمایی در البرز می ­تپد
11 خرداد 1402 - 9:13
0
معاونت فرهنگی، هنری و تربیت ­بدنی سازمان سما با همکاری معاونت سما استان البرز به منظور رفع بخشی از دغدغه­ های تربیتی خانواده ­های سمایی در حوزه ­های تربیت فرزند، همسرداری، ازدواج و .
ارسال توسط :
پ
پ


معاونت ، هنری و تربیت ­بدنی سازمان سما با همکاری معاونت سما استان البرز به منظور رفع بخشی از دغدغه­ های تربیتی خانواده ­های سمایی در حوزه ­های تربیت فرزند، همسرداری، ازدواج و .
.
.
و در راستای مجموعه فعالیت­های قرارگاه فرهنگی و هنری سما نسبت به راه­ اندازی کمیته اجرایی امور خانواده قرارگاه اقدام نمود.

این کمیته حول محورهای برگزاری وبینارهای سراسری، تولید و انتشار محتواهای جذاب در امور تربیتی از طریق کانال اطلاع­ رسانی خانواده بزرگ سما و همچنین اجرای اولین پویش ملی نذر فرهنگی در حال فعالیت می­باشد.
دکتر حمید بذرپاچ دبیر کمیته اجرایی امور خانواده قرارگاه فرهنگی و هنری سازمان سما یکی از اصلی­ترین گام­های مؤثر در پیش­برد اهداف تربیتی و پرورشی مدارس سما را ایجاد و راه­ اندازی این قرارگاه ­های فرهنگی و هنری برشمرد.
وی با اشاره به فعالیت­های کمیته اجرایی امور خانواده، برگزاری اولین پویش ملی نذر فرهنگی را رواج دادن نگاه و رویکردی نو به امر خیر عنوان و تأکید نمود که خانواده­ های سمایی با به ­کاربردن ایده ­های نو و خلاق در انجام دادن امور خیریه، از امر به امر فرهنگی متمرکز شدند.
معاون سما استان البرز خاطر نشان ساخت این پویش که از ابتدای سال جدید شمسی آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان و با شعار «ماه مهربانی­ ها، خانواده سمایی، نذر فرهنگی» ادامه داشت؛ با مشارکت حداکثری خانواده­ های سمایی استان­های سراسر کشور همراه بود و قریب به ۱۰۰ عنوان فعالیت برتر نذر فرهنگی به دبیرخانه این پویش ارسال شده است.
گفتنی است مراسم اختتامیه اولین پویش ملی نذر فرهنگی در بازه زمانی اعیاد قربان تا غدیر به میزبانی معاونت سما استان البرز برگزار خواهد شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.