تصویر
قلع و قمع بناهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی البرز آغاز شد
28 خرداد 1402 - 9:59
شناسه : 568443
2
فرمانده یگان حفاظت از اراضی استان البرز گفت: در اجرای قوانین و مقررات حفاظت از اراضی استان ضمن جمع بندی که از آمار احکام قطعی قلع و قمع انجام شده ، برای اجرا در دستور کار مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان های تابعه استان البرز قرار گرفت.
ارسال توسط :
پ
پ


فرمانده یگان حفاظت از اراضی استان البرز گفت: در اجرای قوانین و مقررات حفاظت از اراضی استان ضمن جمع بندی که از آمار احکام قطعی قلع و قمع انجام شده ، برای اجرا در دستور کار مدیریت جهاد شهرستان های تابعه استان البرز قرار گرفت.

سرهنگ «سید مجتبی موسوی» افزود: در خصوص برخی از بناهای غیرمجاز بنا به مقتضیات زمانی و یا شرایط حاکم بر محل و یا تبصره های قانونی پس از اعلام شکایت از سوی سازمان جهاد کشاورزی در مراجع صالحه منجر به رسیدگی و در مواردی منجر به صدور رای قلع و قمع شده اند.
وی هدف از اجرای احکام قلع و قمع را اجرای قانون و برخورد با زمین خواری بیان و تصریح کرد: در راستای مصوبات جلسات متعددی که در سطح مسئولان‌ کشوری و استانی منعقد شده است مقرر شده اجرای این دسته از احکام به طور ویژه مورد پیگیری و اجرایی شود.
فرمانده یگان حفاظت در ادامه با بیان اینکه در خصوص هرگونه بنای غیرمجاز کسب تکلیف قضایی به عمل خواهد آمد از شهروندان خواست قبل از هر گونه معامله در اراضی زراعی و باغی وضعیت مربوطه را از مدیریت جهاد شهرستان استعلام بگیرند.

موسوی ضمن از همکاری خوبی که از سوی شهروندان در زمان اجرای قوانین حفظ کاربری با مامورین داشته اند و با قدردانی از پشتیبانی نیروهای انتظامی به مالکینی که دارای پرونده قضایی تغییر کاربری غیر مجاز بوده اند و پس از صدور آراء قلع و قمع نسبت به اعتراض در مراجع تجدید نظر و یا دریافت احکام موقوفی اجرا، اقدام کرده اند تذکر داد: با فوریت و با در دست داشتن سوابق و مستندات قانونی مراتب را به یگان حفاظت استان و مدیریت جهاد شهرستان ها اعلام و تحویل دهند.

استان البرز ۶۴ هزار هکتار اراضی کشاورزی دارد.
منبع ایرنا برچسب ها: فرمانده یگان حفاظت از اراضی استان البرز گفت: در اجرای قوانین و مقررات حفاظت از اراضی استان ضمن جمع بندی که از آمار احکام قطعی قلع و قمع انجام شده ، برای اجرا در دستور کار مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان های تابعه استان البرز قرار گرفت.
فرمانده یگان حف

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.