تصویر
قهرمانی تیم والیبال سپاه استان در مسابقات نیرو‌های مسلح
07 آبان 1402 - 14:50
1
مسئول هیئت والیبال سپاه استان البرز از کسب مقام اولی تیم والیبال و دومی مینی فوتبال سپاه امام حسن مجتبی علیه السلام استان البرز خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

مسئول هیئت والیبال سپاه استان البرز از کسب مقام اولی تیم والیبال و دومی مینی فوتبال سپاه امام حسن مجتبی علیه السلام استان البرز خبر داد.

رحیم عباسی مسئول هیئت والیبال سپاه استان البرز اظهار کرد: یک دوره مسابقات نیرو‌های مسلح در هوانیروز سپاه، به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار و در این دوره از مسابقات در دو رشته والیبال و مینی فوتبال سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز، شرکت کرده و موفق به کسب مقام اول در رشته والیبال و مقام دوم در مینی فوتبال شده است.
وی با تشریح مسابقات نیرو‌های مسلح، مطرح کرد: مسابقات به مدت ۴ روز به میزبانی پایگاه هوانیروز فتح سپاه و با حضور ۱۶ تیم برگزار و مسابقات از سطح و کیفیت بسیار بالایی برخوردار بود و به لطف خدا سپاه البرز موفق به این مهم شد.
عباسی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر حضور در عرصه‌های ورزشی، "شما که در این میدان ورزش مشغول به کار هستید، باید احساس کنید که یک کار با ارزش معنوی را انجام می‌دهید اگر نیت شما خدمت به جمهوری اسلامی باشد، قطعا یک حسنه الهی است و دارای ثواب است"، بیان کرد: ورزش در وحله اول برای قشر جوان لازم بوده و برای نیرو‌های نظامی از واجبات به شمار می‌رود.
وی با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین مشکلات ورزش سرانه ورزشی برای هر فرد است، گفت: سرانه ورزشی البرز با توجه به وجود ظرفیت‌های بالای رشته‌های مختلف ورزشی در استان و عدم وجود زیرساخت‌های لازمه ورزش آنچنان که باید و شاید فراهم نشده است.
عباسی عنوان کرد: قطعا بحث فساد در ورزش بسیار کمتر خود را بروز می‌دهد و این به دلیل وجود روحیه ورزشی، پهلوانی و جوانمردی در این عرصه است.
وی با بیان موانع پیش رو ورزشکاران خاطر نشان کرد: در وحله اول عدم نظارت صحیح از جانب مراجع ذیصلاح خواهد بود چرا که اگر این موضوع به صورت اصولی به مرحله انجام برسد، حضور افراد غیر ورزشی و غیر تخصصی بسیار کم شده و می‌توان گفت؛ یکی از مهم‌ترین موانع فعالیت‌های برداشته می‌شود و در مراحل بعدی موانع مالی زیر ساخت‌ها است.
عباسی در پایان با بیان پیشنهاداتی جهت رفع موانع و مشکلات، اذعان داشت: استعدادیابی بیشتر مورد توجه قرار داده شود و همچنین تشکیل تیم‌های پایه در رشته‌های مختلف ورزشی بسیار تاثیر گذار است، حمایت همه جانبه مسئولین در راستای رشد حوزه ورزشی استان می‌تواند مسیر ارتقا ورزشکاران و جوانان علاقه‌مند را هموار کند

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.