رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان البرز گفت: در مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی پیشکسوتان کشور که با حضور ۲۳۵ رکابزن از سراسر ایران در کرج برگزار شد، تیم استان البرز به عنوان قهرمان این دوره از مسابقات شناخته شد.

استانها –

برومند نظری در گفتگو با خبرنگار تسنیم در کرج اظهار کرد: در یک رویداد پرهیجان، استان البرز میزبان مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی پیشکسوتان کشور شد. این رقابت‌ها که با حضور ۲۳۵ رکابزن از سراسر ایران در رشته‌های مختلف برگزار شد، رقابت‌های نفسگیر و نزدیک بین ورزشکاران باسابقه را به نمایش گذاشت.

برومند گفت: در پایان این مسابقات، تیم استان البرز با کسب بیشترین امتیاز، به عنوان قهرمانی تیمی معرفی شد. ورزشکاران البرزی در رده‌های سنی متفاوت بر روی سکوهای قهرمانی ایستادن و افتخارآفرینی کردند.

وی بیان کرد: قهرمانی تیم استان البرز در این مسابقات، نتیجه تلاش‌های مستمر ورزشکاران، مربیان و دیگر مسئولان هیئت دوچرخه‌سواری استان بوده است. این موفقیت نشان از پتانسیل بالای ورزشکاران البرزی در رشته دوچرخه سواری دارد و همچنین حمایت‌های صورت گرفته از این رشته ورزشی در استان است.

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان گفت: مسابقات دوچرخه‌سواری پیشکسوتان کشور، علاوه بر ایجاد فرصتی برای رقابت ورزشکاران باسابقه، به افزایش انگیزه و نشاط در میان این قشر از جامعه کمک شایانی می‌کند. همچنین، این مسابقات می‌تواند در توسعه ورزش دوچرخه‌سواری در کشور باشد.

نظری افزود: با توجه به نتایج درخشان کسب شده در این مسابقات، می‌توان آینده روشنی را برای دوچرخه سواری استان البرز متصور داشته باشیم. امید است با حمایت بیشتر از مسئولین و علاقه‌مندی‌های جوانان به این رشته ورزشی، شاهد رشد و توسعه روزافزون دوچرخه‌سواری در کشور باشیم.

انتهای پیام/

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر