تصویر
قول مساعد برجی برای ایجاد بسترهای پایتخت کتاب در کرج
15 اسفند 1401 - 9:10
1
در یازدهمین جلسه شورای سیاست گذاری انتخاب پایتخت کتاب کشور در کرج که این بار به ریاست معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج، جناب آقای آل عوض مشاور فرهنگی استاندار، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد، .
ارسال توسط :
پ
پ

در یازدهمین جلسه شورای سیاست گذاری انتخاب پایتخت کتاب کشور در که این بار به ریاست معاون استاندار و ، جناب آقای آل عوض مشاور استاندار، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد، .
.
.

مدیرکل کتابخانه های عمومی و جمعی از اعضای شورای سیاستگذاری این رویداد مهم فرهنگی در استان برگزار شد، برجی معاون فرهنگی قول مساعد داد تا مصوبات این شورا را در قالب لایحه به صحن شورای شهر ببرد و با موافقت و همراهی ، برای اولین بار در کشور کرج بتواند بعنوان پایتخت کتاب انتخاب شود.
ایجاد میدان کتاب در شهر، جانمایی نمادهای فرهنگی با محوریت کتابخوانی، ارتقا سطح قراٸت خانه ها در ، تبلیغات شهری در آستانه نوروز با محوریت ترغیب به مطالعه، اجرای طرح های خلاقانه از موضوعاتی بود که در دستور کار اجرایی شدن قرار گرفت.
طبق دستورالعمل جدید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای انتخاب پایتخت کتاب،فرمانداران بعنوان رییس شورای سیاستگذاری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی دبیری این شورا را بر عهده دارد

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.