تصویر
قویترین مردان؛مهمان تهران
08 مهر 1403 - 8:16
شناسه : 1351952
0

مسابقات قوی‌ترین مردان قهرمانی کشور در همه دسته‌ها به جز سنگین وزن بزرگسالان، به میزبانی تهران برگزار می‌شود. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مسابقات قوی‌ترین مردان قهرمانی کشور از دوم تا چهارم آبان به میزبانی سالن شهدای خانی‌آباد بوستان ولایت تهران در دسته‌های منهای ۱۱۰ و منهای ۹۵ کیلوگرم بزرگسالان، همه دسته‌های جوانان و پیشکسوتان در […]

مسابقات قوی‌ترین مردان قهرمانی کشور در همه دسته‌ها به جز سنگین وزن بزرگسالان، به میزبانی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مسابقات قوی‌ترین مردان قهرمانی کشور از دوم تا چهارم آبان به میزبانی سالن شهدای خانی‌آباد بوستان ولایت تهران در دسته‌های منهای ۱۱۰ و منهای ۹۵ کیلوگرم بزرگسالان، همه دسته‌های جوانان و پیشکسوتان در هفت دسته سنی و وزنی برگزار می‌شود.

طبق بخشنامه ابلاغ شده نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی قویترین مردان ایران در دسته سنگین وزن (به اضافه ۱۱۰) در رده سنی‌ بزرگسالان روزهای ۳۰ آبان تا دوم آذر به میزبانی شهر میانه برگزار خواهد شد.

پیمان ماهری‌پور، دبیر کمیته قوی‌ترین مردان ایران داشت: مجموعه ورزش شهرداری تهران و حسین اجاقی به عنوان مدیر این مجموعه همراهی بسیاری خوبی برای برگزاری این رقابت‌ها داشتند. امیدواریم رقابت‌های خوبی را در پیش داشته باشیم و این میزبانی همراه با استقبال مردم خوب تهران باشد.

وی ادامه داد: امیدواریم روح پهلوانی رنگ و بوی خوبی به شهر ببخشد و مردم نیز به دیدن پهلوانان ایران استقبال خوبی داشته باشند تا دلگرمی خوبی برای ما باشد.

۲۵۷ ۲۵۱

خبرآنلاین

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.