قیام خونین ۱۷ شهریور از وقایع مهم تاثیر گذار انقلاب اسلامی است
  • شهریور ۱۶, ۱۴۰۳ ساعت: 10:32
  • شناسه : 1280120
    0

    به گزارش خبرگزاری حوزه از البرز، حجت الاسلام نورپور، امام جمعه کمالشهر در خطبه نماز جمعه کمالشهر، ضمن آرزوی قبولی دو ماه عزاداری خالصانه مردم عزیز گفت: ان شاء الله این عزاداریها و ابراز محبت ها ذخیره روز قیامت ما باشد و سعی کنیم این سرمایه های معنوی را در طول حیاتمان صیانت کنیم. وی […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری حوزه از البرز، حجت الاسلام نورپور، امام جمعه کمالشهر در خطبه نماز جمعه کمالشهر، ضمن آرزوی قبولی دو ماه عزاداری خالصانه مردم عزیز گفت: ان شاء الله این عزاداریها و ابراز محبت ها ذخیره روز قیامت ما باشد و سعی کنیم این سرمایه های معنوی را در طول حیاتمان صیانت کنیم.

    وی در ادامه حلول ماه ربیع الاول ماه نبوت و ولادت پیامبر اکرم (ص)و آغاز ولایت و امامت حضرت حجت (عج )آخرین ذخیره حق تعالی را تبریک گفت.

    خطیب نمازجمعه ضمن گرامیداشت سالگرد شهدای قیام ۱۷ شهریور گفت: قیام خونین ۱۷ شهریور از حرکت های مهم اعتراضی مردم انقلابی کشورمان به دستگاه ستم کار پهلوی بود و از وقایع مهم تاثیر گذار انقلاب اسلامی است که باعث تزلزل نظام سلطنتی گردید. در این قیام دهها نفر از جوانان عزیز و غیور میهن عزیزمان توسط رژیم صفاک با صحنه گردانی و مدیریت دولت وقت آمریکا شهید و مجروح گشت.

    وی در ادامه ضمن تسلیت سالگرد شهادت آیت الله شهید مدنی، دومین شهید محراب یاد آور شد: شهید آیت الله مدنی، شخصیتی بودند مجتهد، فقیه، شهید نماز که مانند مولایش امیر مومنان(ع) خون پاکش در نماز توسط افراد فرون‌مایه ؛ منافقان کوردل به زمین ریخته شد.

    وی ادامه داد: امام راحل (ره) از شهید آیت الله مدنی در پیام خویش به عنوان«سید بزرگوار و عالم عادل عالیقدر و معلم اخلاق و معنویات» یاد کرد و فرمود: «این چهره نورانی اسلامی، عمری را در تهذیب نفس و خدمت به اسلام و تربیت مسلمانان و مجاهده در راه حق علیه باطل گذارند و از چهره های کم نظیری بود».

    امام جمعه کمالشهر در ادامه ضمن آرزوی توفیق برای دولت جدید گفت: موانعی است که حرکت دولت را کند می کند؛ این موانع بر دو قسم است: ۱- موانع بیرونی و خارجی، همچون سیاستهای خصمانه دشمن و… ۲- موانع درونی که این قسم دوم بسیار مهم است، که اگر دولت مردان این موانع درونی را برطرف کنند قطعا حرکت دولت سریع خواهد بود. موانع درونی مثل: عدم اعتقاد به ظرفیت های داخلی، عدم اعتقاد به نیرو ها و جوانان بومی. سستی و بی حالی و القا ما نمی توانیم، اعتقاد به نسخه های اجانب،غفلت از توطئه های دشمنان و عوامل آنان،کم کاری و کم انگیزگی، دنیا زندگی و اشرافی گری و کاری، باند بازی و پرداختن به حواشی.

    وی ادامه داد : ما امیدواریم دولت محترم به مسائل و مشکلات اصلی کشور بپردازد؛ مثل مسئله معیشت مردم، تورم، گرانی، مسئله فرهنگ، عفاف و حجاب، عدالت و …امیدواریم از انتخاب افراد زاویه دار با نظام، دارای سو سابقه، آتش بیاران فتنه ۸۸ و ۱۴۰۱ اجتناب گردد، که به خیر دولت محترم است.

    حجت الاسلام نورپور در پایان، ضمن و تشکر از زحمات مسئولین خواستار رسیدگی مشکلات جدی مردم جمله: مشکل نانوایی ها، مشکل آب شرب، ترافیک سنگین، معتادان متجاهر، کارتن خواب ها شد.

    .

    منبع: خبرگزاری حوزه

    امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
         

    از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    تصویر