تصویر
قیمت بلیت اتوبوس برای زائران اربعین ‌در استان البرز اعلام شد
13 شهریور 1401 - 14:24
1
مدیرکل راهداری البرز با تاکید بر تشدید نظارت بر فروش بلیت به زائران اربعین، قیمت بلیت اتوبوس برای زائران اربعین ‌در این استان را اعلام کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل راهداری البرز با تاکید بر تشدید نظارت بر فروش بلیت به زائران اربعین، قیمت بلیت اتوبوس برای زائران اربعین ‌در این استان را اعلام کرد.

علی زندی‌فر اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای اعزام و ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی از چند ماه گذشته با برگزاری جلسات مختلف کمیته حمل و نقل با دستگاه‌های مربوط در استان آغاز شده است.
وی با اشاره به آخرین اقدامات انجام شده از سوی این کمیته برای اجرای هرچه بهتر طرح اربعین امسال، افزود: به منظور جلوگیری از هرگونه تخلف از سوی شرکت‌ها و ناوگان حمل و نقل از نظر رعایت نرخ مصوب بلیت و مسائل و الزامات ایمنی و همچنین به منظور رسیدگی به شکایات مسافران، تیم‌های این اداره‌کل در پایانه مسافربری شهید کلانتری مستقر شده‌اند.
این مسئول در ادامه قیمت بلیت اتوبوس برای زائران اربعین را در البرز اعلام کرد و گفت: قیمت بلیت برای زائران اربعین از البرز تا مرز مهران برای اتوبوس‌های ۲۵ نفره، ۴۰۴ هزار تومان، ۳۲ نفره، ۳۳۶ و برای اتوبوس‌های ۴۴ نفره نیز ۲۴۵ هزار تومان تعیین شده است.
مدیرکل راهداری البرز یادآور شد: زائران می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و گرانفروشی مراتب را به همکاران اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مستقر در پایانه شهید کلانتری و همچنین سامانه ۱۴۱ انعکاس دهند.
منبع تسنیم

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.