تصویر
لایحه تقویم مناسبتی سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری فردیس تصویب شد
24 مرداد 1402 - 14:37
2
ناصر نورپور در حاشیه یکصد و نود و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر فردیس از تصویب کلیات لایحه تقویم مناسبتی سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری فردیس با اکثریت آراء اعضای شورای اسلامی شهر خبر داد و اظهار کرد: همچنین لایحه احداث زمین چمن مصنوعی در تعدادی از مدارس شهر فردیس، جهت تبادل نظر بیشتر فی‌ مابین اعضای شورا، با اعمال ماده ۲۲ از دستورالعمل نحوه اداره جلسات، موضوع ماده ۲۵ آئین نامه داخلی شورای اسلامی شهر، مسکوت و جهت رسیدگی تا جلسه آتی از دستور جلسه خارج شد.
ارسال توسط :
پ
پ

ناصر نورپور در حاشیه یکصد و نود و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر از تصویب کلیات لایحه تقویم مناسبتی سازمان ، و با اکثریت آراء اعضای شورای اسلامی شهر خبر داد و اظهار کرد: همچنین لایحه احداث زمین چمن مصنوعی در تعدادی از مدارس شهر فردیس، جهت تبادل نظر بیشتر فی‌ مابین اعضای شورا، با اعمال ماده ۲۲ از دستورالعمل نحوه اداره جلسات، موضوع ماده ۲۵ آئین نامه داخلی شورای اسلامی شهر، مسکوت و جهت رسیدگی تا جلسه آتی از دستور جلسه خارج شد.

وی در ادامه افزود: با توجه به برخی عدم هماهنگی‌ها و لزوم برنامه ریزی های لازم در خصوص ارسال به موقع موضوعات به شورا و پرهیز از هرگونه اقدام قبل از اخذ نظر شورای شهر، تذکراتی از سوی سخنگوی شورای اسلامی شهر، به سمع رسید.
سخنگوی شورای اسلامی شهر فردیس تصریح کرد: در ادامه جلسه تصمیمات اتخاذی در کمیته نامگذاری شهرداری فردیس مورد بررسی قرار گرفت و با موافقت اعضای شورای اسلامی شهر همراه شد.
وی به لایحه دوفوریتی با موضوع تملک یک واحد مسکونی ویلایی در بلوار شهید اسمی در راستای تعریض این بلوار اشاره کرد و گفت: این لایحه نیز پس از بررسی، با اکثریت آرا اعضای شورای اسلامی شهر به تصویب رسید.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.