تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

تبریک امام جمعه شهرستان چهارباغ به مناسبت هفته دفاع مقدس کرج میزبان بزرگ ترین جشن هفته وحدت هماهنگی کامل برگزاری مسابقات ورزشی قهرمانِ محلات شهر کرج انجام شد از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی کارگاه تخصصی تربیت کنشگر سواد رسانه در استان البرز برگزار شد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع تامین ۲۰ میلیون مترمکعب آب سالم برای صنایع البرز پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است تحقق ۸۰ درصدی تعهدات طرح توسعه آب البرز تردد در راههای روستایی طالقان به حالت عادی بازگشت مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان

لایحه صعوبت شغلی کارکنان آتش نشانی تدوین شود
17 بهمن 1401 - 12:27
3
دبیر شورای اسلامی شهر کرج گفت: لایحه صعوبت شغلی کارکنان آتش نشانی تا پیش از سال جدید ارائه شود.
ارسال توسط :
پ
پ

دبیر شورای اسلامی گفت: لایحه صعوبت شغلی کارکنان آتش نشانی تا پیش از سال جدید ارائه شود.

در جلسه بررسی بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۲ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اظهار داشت: این سازمان دارای ۱۰۰ دستگاه خودروی عملیاتی است که از این تعداد، ۱۷ دستگاه بلااستفاده و نیازمند تعمیر هستند؛ آیا ردیف بودجه ای برای تعمیر این خودروها در نظر گرفته شده است؟ در حال حاضر، این سازمان دارای ۴۸۰ نیرو بوده و هم اکنون با کمبود ۱۵۰ نفر مواجه است.
۳۰ هم نفر بازنشسته شده اند، ۳۵ نفر در شرف بازنشستگی هستند و ۷۰ نفر نیز در ۶ ماه آینده بازنشسته می شوند.
دبیر شورای اسلامی شهر عنوان کرد: با توجه به این موضوع، باید تدابیری در جهت تامین نیروی مناسب اتخاذ شود زیرا در صورت کاهش نیرو، پرسنل باقیمانده باید همواره در ایستگاه ها بمانند زیرا با کمبود نیرو مواجه هستیم.
همچنین تاکید می شود که نسبت به تدوین لایحه صعوبت شغلی کارکنان آتش نشانی نیز اقدام کنید زیرا تا پیش از سال جدید باید ارائه شود.
منعمی با اشاره به اینکه آماده باش نیروهای عملیاتی این سازمان از سوی ستاد فرماندهی اعلام می شود، متذکر شد: رؤسای برخی ایستگاه ها بنا به تشخیص و صلاحدید خود، اعلام آماده باش می کنند که لازم است این موضوع پیگیری شود زیرا وجود این گونه تنش ها موجب بی انگیزگی کارکنان و نیروها می شود.
وی با تاکید بر اینکه حداقل ۲۰ دستگاه خودرو باید جایگزین خودروهای فعلی سازمان شوند، اظهار کرد: بی شک ۲۷ میلیارد تومان اعتبار، کفاف انجام این اقدام را نمی دهد و برای تحقق این امر نیازمند حداقل ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیارد تومان بودجه هستیم.
منعمی با تاکید بر ضرورت تسهیل در فرآیندهای این سازمان مطرح کرد: سازمان آتش نشانی برای بحث آموزش های شهروندی باید به سازمان ، و شهرداری و برای آموزش های عملیاتی کارکنان به شهرداری مرکز مراجعه کند که این امر آن ها را با دشواری ها و درگیری های بسیار مواجه می کند.
دبیر شورای اسلامی شهر کرج عنوان کرد: پیشنهاد بنده این است که با برآورد و اعلام هزینه مورد نیاز برای تحقق این دو موضوع از سوی سازمان، ردیفی بدین منظور به بودجه سال ۱۴۰۲ اضافه شود که این مجموعه به صورت مستقیم درگیر فرآیند اداری نشود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.