لایروبی منهول‌ها و انهار در مناطق ۱۰‌گانه شهر کرج
  • مهر ۱۱, ۱۴۰۳ ساعت: 5:04
  • شناسه : 1498795
    0

    معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری کرج از لایروبی منهول‌ها و انهار در سطح شهر کرج، به منظور مدیریت بارش‌ها و رفاه شهروندان، به صورت مستمر خبر داد. حسین دقیقیان، در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ از اجرای عملیات لایروبی ها و انهار در سطح شهر خبر داد. وی با بیان اینکه این […]

    معاون محیط زیست و شهرداری از لایروبی منهول‌ها و انهار در سطح ، به منظور مدیریت بارش‌ها و رفاه شهروندان، به صورت مستمر خبر داد.

    ، در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ از اجرای عملیات لایروبی ها و انهار در سطح شهر خبر داد.

    وی با بیان اینکه این اقدام به صورت مستمر و در مناطق ۱۰گانه کرج به صورت مستمر در حال انجام است، اظهار کرد: هدف اصلی از انجام این عملیات، جلوگیری از آبگرفتگی معابر در فصل بارندگی و حفظ بهداشت محیط است.

    دقیقیان افزود: خدمات شهری با استفاده از تجهیزات پیشرفته، تمامی کانال ها، مسیل ها و نقاط آبگیر را مورد بررسی و پاکسازی قرار داده همچنین، برنامه ریزی دقیقی برای لایروبی نقاط حساس و مستعد آبگرفتگی انجام شده است.

    معاونت خدمات شهری از شهروندان خواست تا در این زمینه با مشارکت شهرداری و از ریختن زباله و نخاله‌های ساختمانی در جوی‌ها و انهار خودداری کنند.

    وی همچنین خاطر نشان کرد که در صورت مشاهده آبگرفتگی، می‌توانند با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند تا در اسرع وقت نسبت به رفع مشکل اقدام شود.

    دقیقیان در پایان عنوان کرد: شهرداری کرج با تمام توان در تلاش است تا با انجام اقدام پیشگیرانه، از بروز مشکل در فصل بارندگی جلوگیری کند و محیطی سالم و ایمن را برای شهروندان فراهم آورد.

    دقیقیان در پایان افزود: برای خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان در زمان بارش‌ها، کلیه نیروهای خدمات شهری همراه با ادوات ماشین آلات در آماده‌ باش کامل خواهند بود.

    منتشر شده در تاریخ ۱۱ ماه ۱۴۰۳

    منبع: پایگاه اطلاع رسانی کرج امروز – شهرداری کرج

         

    از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    تصویر