تصویر
لزوم آماده سازی شایسته کلانشهر کرج برای استقبال از بهار طبیعت و رمضان
15 اسفند 1401 - 9:12
2
سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه این کلانشهر مهیای عید نوروز و ماه مبارک رمضان می شود گفت: همزمان با اجرای طرح استقبال از نوروز مدیریت شهری با انجام اقدامات و برنامه‌های مختلف آماده پذیرایی از سال جدید و بهار قرآنی شود.
ارسال توسط :
پ
پ

سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر با بیان اینکه این کلانشهر مهیای عید نوروز و ماه مبارک رمضان می شود گفت: همزمان با اجرای طرح استقبال از نوروز مدیریت شهری با انجام اقدامات و برنامه‌های مختلف آماده پذیرایی از سال جدید و بهار قرآنی شود.

عمار ایزدیار در پایان نود و هفتمین جلسه رسمی شورای شهر ضمن تبریک اعیاد شعبانیه ، و میلاد منجی عالم امام زمان (عج) در جمع اصحاب رسانه به لوایح و مصوبات این جلسه اشاره کرد و اظهارداشت: تنظیف و فضاسازی مناسب در راه‌های اصلی و ورودی شهر، میدان ها، حفاری های سطح شهر، رنگ آمیزی سرعت گیر و بلوارها و جداول، رفع مشکل انسداد پیاده روهای شهری ، ساماندهی دستفروشان و .
.
.
از دیگر اقدامات مدیریت شهری است که باید ساماندهی شود.
سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی افزود: در ایام نوروز کرج میزبان شمار زیادی مسافر از اقصی نقاط کشور است و این امر نیاز به اجرای طرح های مختلف نوروزی را در عرصه های مختلف دو چندان می کند.
ایزدیار بیان کرد:با توجه به اینکه، کرج محل اسکان اقوام مختلفی از ایران زمین است، می توان اقدامات گسترده و کلانی را در زمینه و با محور شناساندن این کلانشهر انجام داد.
ایزدیار با تاکید بر اینکه مسئولان مرتبط باید جهت ساماندهی مسائل ترافیکی تمهیدات لازم را اتخاذ کنند، اذعان کرد: زیباسازی چشم انداز شهری و روان سازی ترافیک خیابان ها و معابر عمومی از مهم ترین نیازهای این کلانشهر است در این راستا برنامه ها و اقدامات متنوعی در بخش خدمات شهری که ارتباط مستقیمی با زندگی روزمره شهروندان دارد انجام شود.
وی از لایحه شهرداری در خصوص اختصاص اتوبوس به راهیان نور خبر داد و افزود: با مصوبه شورای شهر تعداد ۳۰ دستگاه اتوبوس و هزینه میان وعده جهت عزیمت دانش آموزان،دانشجویان و خانواده های آنان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در غالب راهیان نور موافقت کردند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.