تصویر
لزوم اجرای خط انتقال آب طالقان به چهارباغ
20 شهریور 1401 - 16:36
1
جلسه حل مشکل آب این شهرستان با محوریت تخصیص و اجرای رینگ سراسری انتقال آب طالقان به چهارباغ با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی امام جمعه محترم، مهندس جعفری فرماندار شهرستان، معاون فرماندار و مدیران عامل شرکت های آب و فاضلاب و آب منطقه ای استان البرز برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

جلسه حل مشکل آب این شهرستان با محوریت تخصیص و اجرای رینگ سراسری انتقال آب طالقان به با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی امام جمعه محترم، مهندس جعفری فرماندار شهرستان، معاون فرماندار و مدیران عامل شرکت های آب و فاضلاب و آب منطقه ای استان البرز برگزار شد.

در این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی امام‌جمعه محترم گفت: نعمت آب یک نعمت الهی است و حق مردم چهارباغ است که از رینگ سراسری انتقال آب سد طالقان بهره مند شوند تا مشکل آب شرب این شهرستان تا حدودی مرتفع گردد و از مدیران استانی می خواهیم که به چهارباغ نگاه ویژه داشته و این شهرستان تازه تاسیس را حمایت نمایند.
در ادامه مهندس جعفری فرماندار شهرستان ضمن خیر مقدم بر لزوم جلوگیری از هدررفت آب با اصلاح شبکه و قطع انشعابات غیرمجاز، حفر چاه جدید و تامین آب به منظوری پیشگیری از مشکلات کمبود آب بالاخص شهرک ابریشم، اجرای کانال حقابه رودخانه کردان، اجرای پروژه خط انتقال آب طالقان به شهرستان، استقرار اداره امور آب و تاکید نمود.
سپس مدیران عامل شرکت های آب و فاضلاب و آب منطقه ای استان البرز ضمن ارائه نقطه نظرات خود، گزارشی در خصوص نحوه تامین آب شرب شهرستان ارائه نمودند.
در پایان نشست و با توجه به بحث و بررسی در خصوص موارد مطروحه، مقرر گردید اقدامات ذیل معمول گردد:تامین اعتبارات ویژه جهت اصلاح و ترمیم شبکه انتقال آب شرب در نقاط مختلف شهرستان توسط شرکت آب و فاضلاب استان البرز پیش بینی تمهیدات لازم برای حفر چاه های جدید توسط شرکت آب و فاضلاب برای تامین کمبود آب شرب شهر بالاخص شهرک ابریشم تا پایان سال ۱۴۰۱ جمع آوری و قطع انشعابات غیرمجاز در سطح شهرستان توسط اداره آبفای شهرستان به منظور حل مشکل تنش آبی و بهره گیری شهرستان چهارباغ از رینگ سراسری خط انتقال آب طالقان مقرر گردید شرکت آب منطقه ای استان علاوه بر پیگیری منابع ملی در این زمینه، برای سال آتی پروژه ۲۴ کیلومتری انتقال آب از تصفیه خانه شهرجدید مهستان آغاز کرده و مجموعه شهرستان نیز اعتبار مناسبی را برای سال آینده تامین نماید تاسیس نمایندگی شرکت آب منطقه ای در چهارباغ بررسی وضعیت کانال آب انتقال حقابه شهرستان از رودخانه کردان توسط فرمانداری، شرکت آب منطقه ای و جهاد

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.