تصویر
لزوم استقرار خانه‌های خلاقیت و نوآوری در اماکن فرهنگی و آموزشی
16 فروردین 1401 - 11:11
شناسه : 185070
2
رئیس کمیسیون برنامه بودجه و نیروی انسانی شورای اسلامی شهر کرج گفت: استقرار خانه‌های خلاقیت و نوآوری در اماکن فرهنگی و آموزشی می تواند از طرف شهرداری ها برای کمک به این شرکت‌ها انجام شود.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس کمیسیون برنامه بودجه و نیروی انسانی شورای اسلامی شهر گفت: استقرار خانه‌های خلاقیت و نوآوری در اماکن و آموزشی می تواند از طرف شهرداری ها برای کمک به این شرکت‌ها انجام شود.

عمار ایزدیار از حمایت و استقبال شورای شهر از شرکت های دانش بنیان خبر داد و اظهار کرد: برای اینکه کلان به یک شهر هوشمند تبدیل شود، شرکت‌های دانش بنیان می‌توانند مدیریت شهری را در رسیدن به این مهم یاری کنند.
رئیس کمیسیون برنامه بودجه و نیروی انسانی شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: حوزه حمل و نقل و پسماند، بازاری بزرگ برای استارت آپ‌ها است و از مسائل اساسی شهر است که در این حوزه از شرکت های دانش بنیان استقبال می کنیم .
ایزدیار بیان کرد: استقرار خانه‌های خلاقیت و نوآوری در فرهنگسراها و استقرار آنها در اماکن مسکونی می تواند از طرف شهرداری ها برای کمک به این شرکت‌ها انجام شود و علاوه بر این، چنین اقداماتی سبب می‌شود تا سازمان‌های شهرداری ها چاق و فربه نشوند.
وی افزود: پروژه‌های اتوبوس برقی، موتور سیکلت برقی و تاکسی‌های هیبریدی، طراحی و ساخت واگن مترو از نیازهای مدیریت شهری در حوزه حمل و نقل است.
ایزدیار با بیان اینکه شرکت‌های دانش‌بنیان می توانند در بخش‌های مختلف شهری فعالیت و به کمک شهرداری بیایند، افزود: یک شهر هوشمند به دنبال کاهش هزینه‌ها، ایجاد درآمدهای پایدار و افزایش دسترسی مردم به خدمات است و این مهم اتفاق نخواهد افتاد مگر با یک پشتوانه علمی قوی که شرکت‌های دانش بنیان می‌توانند ما را در رسیدن به این اهداف یاری کنند.
به گفته ؛ گردش مالی صنایع خلاق در دنیا حدود ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد دلار است که حدود ۳۰ میلیون شغل ایجاد می‌کند که می تواند یکی از راه‌های اصلی اشتغال زایی و رشد اقتصاد شهری شود.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.