تصویر
لزوم توجه به ظرفیت های ایثارگران در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی
21 تیر 1402 - 16:07
1
نشست صمیمی دانش پژوه مشاور وزیر و مسئول هماهنگی امور ایثارگران وازرت کشور با کارکنان ایثارگر استانداری، فرمانداری ها و بخشداری های استان البرز برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ


نشست صمیمی دانش پژوه مشاور وزیر و مسئول هماهنگی امور ایثارگران وازرت کشور با کارکنان ایثارگر استانداری، فرمانداری ها و بخشداری های استان البرز برگزار شد.

اولین نشست صمیمی دانش پژوه مشاور وزیر و مسئول هماهنگی امور ایثارگران وازرت کشور با کارکنان ایثارگر استانداری، فرمانداری ها و بخشداری های تابعه استان به ریاست مرتضی ولی پوری معاون سیاسی، امنیتی و‌ و با حضور مشاور استاندار در امور ایثارگران و کارکنان ایثارگر استانداری در سالن جلسات شهدای البرز برگزار شد.
در این جلسه کارکنان ایثارگر مسائل و مشکلات خود را مطرح و پاسخگویی لازم از سوی مشاور وزیر و مسئول هماهنگی امور ایثارگران وازرت کشور صورت گرفت.
معاون سیاسی، امنیتی و‌ اجتماعی در این نشست ضمن از حضور مشاور وزیر و مسئول هماهنگی امور ایثارگران وازرت کشور خواستار توجه به ظرفیت های ایثارگران و استفاده از این سرمایه های اجتماعی در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی شد.
وی تاکید کرد: از زمان انتصاب دکتر عبداللهی استاندار البرز تاکنون جلسات متعددی با حضور این عزیزان برگزار کرده و سعی کرده اند در مناصب و پست های مختلف از ظرفیت کارکنان ایثارگر استفاده کنند اما بخشی از موضوعات نیازمند پیگیری از سوی وزارت کشور است که امید می رود این نشست موجب کاهش مسائل و مشکلات جامعه هدف شود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.