تصویر
لزوم توجه ویژه بر توسعه اقدامات فرهنگی
15 اسفند 1401 - 9:20
1
جلسه مشترک ستاد استقبال از بهار و خدمات سفر شهرستان به ریاست دکتر بغدادی فرماندار نظرآباد و باحضور اعضا برگزار گردید.
ارسال توسط :
پ
پ

جلسه مشترک ستاد استقبال از بهار و خدمات سفر شهرستان به ریاست دکتر بغدادی و باحضور اعضا برگزار گردید.

در این جلسه اعضا به ارائه گزارش پیرامون اقدامات انجام شده و برنامه های آتی در راستای خدمات دهی هرچه شایسته تر به مسافران نوروزی و بهبود وضعیت راه ها، زیباسازی شهر و .
.
.
برای مردم عزیز سطح شهرستان پرداختند.
در ادامه فرماندار با اشاره بر لزوم توجه ویژه بر توسعه اقدامات گفت: باتوجه به حجم بسیار تردد مسافران نوروزی باید معرفی ارزش های دینی و فرهنگی و همچنین ظرفیت های گردشگری شهرستان نظرآباد به درستی به سمع و نظر مسافرین برسد که در همین راستا می بایست در کلیه مسیرهای ورودی شهرستان، اتوبان کرج_قزوین و آزادراه غدیر از ظرفیت بیلبوردهای تبلیغاتی بهره برد.
وی افزود: همچنین در نوروز امسال بطور ویژه به معرفی جاذبه های گردشگری خواهیم پرداخت تا بتوانیم میزبان جمع گسترده تری از هموطنانمان از اقصی نقاط کشور باشیم.

دکتر بغدادی یادآور شد: بی شک همت جمعی راه گشای هر امری است و به حمدالله با تکیه بر اتحاد و انسجامی که در سطح شهرستان وجود دارد در تلاشیم در حوزه تنظیم بازار و تهیه و توزیع اقلام اساسی، برپایی نمایشگاه بهاره با بهره از ظرفیت واحدهای تولیدی_ هنرمندان صنایع دستی و.
.
.
با نازل ترین قیمت، هماهنگی با مدیران عامل راه آهن کشور برای اختصاص ایستگاه در نظرآباد، ساماندهی و لکه گیری معابر شهری و روستایی شهرستان و.
.
.
خدمات دهی شایسته ای به مردم عزیزمان داشته باشیم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.