تصویر
لزوم توجه ویژه نهادهای حمایتی به سیدجمال الدین
06 بهمن 1401 - 8:54
2
جلسه قرارگاه اجتماعی استان البرز پیرامون احصا، بررسی و پیگیری و حل شهرک سیدجمال الدین در شهرستان نظرآباد باحضور امام جمعه محترم نظرآباد، معاون سیاسی_ امنیتی و اجتماعی استانداری البرز، فرماندار شهرستان، شهردار و رییس شورای اسلامی نظرآباد، مسئول سرای محله شهرک سیدجمال الدین و دیگر مسئولین مربوطه برگزار گردید.
ارسال توسط :
پ
پ

جلسه قرارگاه استان البرز پیرامون احصا، بررسی و پیگیری و حل شهرک سیدجمال الدین در شهرستان باحضور امام جمعه محترم نظرآباد، معاون سیاسی_ امنیتی و اجتماعی استانداری البرز، فرماندار شهرستان، شهردار و رییس شورای اسلامی نظرآباد، مسئول سرای محله شهرک سیدجمال الدین و دیگر مسئولین مربوطه برگزار گردید.

خواستار توجه ویژه نهادهای حمایتی به سیدجمال الدین شده و در تشریح مشکلات و مسائل موجود عنوان داشت: جمعیت شهرک سیدجمال الدین از بسیاری از شهرهای استان نیز بیشتر بوده و این مهم ضرورت توجه ویژه مسئولان را میطلبد.
وی افزود: ۳۴۷خانواده دارای معلول در سیدجمال الدین ساکن هستند که از این تعداد ۶۹ خانواده دو معلولی و ۳خانواده سه و چهار معلولی وجود دارد که نیازمند مسکن، بسته ها و اعتبارات بیشتر و.
.
.
هستند.
دکتر بغدادی ادامه داد: مشکل کمبود فشار آب، تعبیه ایستگاه قطار، کمبود فضاهای و.
.
.
همه از مشکلات این منطقه میباشند که در ایام الله دهه مبارک فجر کانون فرهنگی و سرای محله دایر خواهد شد و کتابخانه ای نیز در این شهرک افتتاح میشود که باتوجه به اینکه عزممان را برای خدمت به مردم جزم کرده ایم کلیه مشکلات سیدجمال الدین و دیگر مناطق شهرستان را با پیگیری های مستمر مرتفع خواهیم نمود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.