تصویر
لزوم راه اندازی کمیته برندسازی مدیریت شهری
11 بهمن 1401 - 14:18
3
رئیس مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج بر ضرورت راه اندازی کمیته برندسازی مدیریت شهری تاکید کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر بر ضرورت راه اندازی کمیته برندسازی مدیریت شهری تاکید کرد.

محمد اسدیان در جلسه کمیسیون تلفیق شورای اسلامی بر برندسازی که از پارامترهای تعیین در توسعه همه جانبه شهر به خصوص در حوزه اقتصاد شهری است اشاره و اظهار داشت: تصویب ردیف های اعتباری در بودجه بمنزله دستور کار شهرداری بعنوان حوزه اجرایی است لذا مدیران مجموعه نهایت تلاش خود را در راستای اجرای مصوبات معمول نمایند.

رئیس مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی افزود: رضایتمندی شهروندان از اولویت های مدیریت شهری است و شورای ششم در این راستا گام بر می دارد و توجه به مطالبات به حق مخاطبین همواره سرلوحه برنامه ها بوده است.
اسدیان اذعان کرد: شهر کرج با فرصت های فراوان جذب سرمایه گذاری امکان هویت سازی و توسعه پایدار شهری را دارد که مطالبات برندسازی و توجه به فرصت های معرفی شده بسیار حائز اهمیت است.
عضو شورای اسلامی شهر کرج از حوزه شهرسازی و معماری ،سازمان سیما و منظر و روابط عمومی بعنوان ارکان اصلی در راستای هویت سازی شهر یاد کرد و بر ضرورت تسریع در راه اندازی کمیته برندسازی مدیریت شهری تاکید کرد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.