تصویر
لزوم ساخت فیلم سینمایی در خصوص شهدای البرز
22 تیر 1402 - 15:41
1
استاندار البرز گفت: ساخت فیلم سینمایی در خصوص شهدای استان کار ارزشمندی است که نیاز به بودجه و تلاش مضاعف دارد، بنابراین باید اهتمام بیشتری نسبت به این امر داشته باشیم.
ارسال توسط :
پ
پ


استاندار البرز گفت: ساخت فیلم سینمایی در خصوص شهدای استان کار ارزشمندی است که نیاز به بودجه و تلاش مضاعف دارد، بنابراین باید اهتمام بیشتری نسبت به این امر داشته باشیم.

مجتبی عبداللهی ظهر پنجشنبه در بیستمین جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان البرز که با حضور سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز و سایر اعضا در استانداری البرز برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران، در خصوص ساخت فیلم سینمایی در حوزه ایثار و شهادت تاکید کرد و گفت: در این خصوص اداره کل ارشاد و فرهنگ اسلامی استان البرز با محوریت معاون سینمایی در راستای ساخت فیلم شهید غلام رضا کیانپور و شعبان نصیری اقدامات و امور اداری لازم را انجام دهد.
وی افزود: ساخت فیلم سینمایی در خصوص شهدای استان البرز کار ارزشمندی است که نیاز به بودجه و تلاش مضاعف دارد، بنابراین باید اهتمام بیشتری نسبت به این امر داشته باشیم.

استاندار البرز به نحوه هزینه کرد بند «و» تبصره ۹ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ اشاره و تصریح کرد: در این خصوص تمامی دستگاه‌های اجرایی موظف هستند یک درصد از بودجه سال جاری خود را در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هزینه کنند.
رئیس شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان البرز افزود: بنیاد در این راستا برنامه‌های لازم را احصا و سرفصل‌های را به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ کند، ابداع و نوآور در این زمینه امری مهم است که می‌تواند مؤثر واقع شود.
عبداللهی در ادامه با اشاره به برنامه‌های ۲۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، گفت: در این خصوص صدا و سیما با همکاری حوزه هنری و اداره کل ارشاد و فرهنگ اسلامی استان البرز یک کار و بسته ویژه ارائه کنند.
وی افزود: استانداری و فرمانداری‌ها نیز نسبت به انجام یک کار جمعی و از آزادگان شاغل در دستگاه‌ها اقدام کنند و دستگاه‌های اجرایی نیز نسبت به اجرای طرح سپاس در این روز اهتمام داشته باشند.

منبع مهر برچسب ها: استاندار البرز گفت: ساخت فیلم سینمایی در خصوص شهدای استان کار ارزشمندی است که نیاز به بودجه و تلاش مضاعف دارد، بنابراین باید اهتمام بیشتری نسبت به این امر داشته باشیم.
استاندار البرز گفت: ساخت فیلم سینمایی در خصوص شهدای استان کار ارزشمندی است که نی

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.