تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان کی گفته نوجوانا نمی‌تونن دنیا رو تغییر بدن؟ الهه قدمی ۱۳ ساله با کتابش ثابت کرد می‌تونن! البرز در آموزش مهارت ها رتبه برتر کشور را دارد طرح آموزشی و اطلاع رسانی بصیرت مجازی در البرز آغاز شد انسداد چاه‌های غیر مجاز آب البرز نیازمند تامین اعتبار است ساخت ۲ بیمارستان طالقان و کمالشهر با سرعت پیش می رود تیم دوچرخه سواری پسران نوجوان البرز به مقام قهرمانی کشور رسید بهسازی ۲۶۴ هزار مترمربع فضای آموزشی توسط جهادگران البرزی ۱۴۳ مدرسه توسط جهادگران البرزی رنگ آمیزی شد ایده پردازان مورد حمایت صندوق پژوهش البرز قرارمی گیرند جشنواره اینترنت پرسرعت زنگ‌ آخر شرکت‌ مخابرات‌ ایران آغاز شد هفته تعاون، فرصتی برای تقویت بخش تعاون در اقتصاد کشور هرآنچه باید از نتایج روز نخست مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال بانوان کشور بدانید معاون استاندار البرز: کرج به کارگاه عمرانی تبدیل شده است دستگیری سارقان اماکن خصوصی با ۲۰ فقره سرقت در کرج

لزوم همکاری اتاق اصناف در جلوگیری از سد معبر اصناف حاشیه بلوار شهدای فردیس
11 اسفند 1401 - 9:10
1
رئیس شورای اسلامی شهر فردیس بر لزوم همکاری اتاق اصناف در جلوگیری از سد معبر اصناف حاشیه بلوار شهدای این شهر تاکید کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس شورای اسلامی شهر بر لزوم همکاری اتاق اصناف در جلوگیری از سد معبر اصناف حاشیه بلوار شهدای این شهر تاکید کرد.

محسن امانی در جلسه کمیته استقبال از بهار سازمان حمل و نقل و بار و مسافر که روز چهارشنبه با حضور فرمانده راهور شهرستان فردیس، رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر و مدیران مربوطه در شهرداری فردیس برگزار شد، با بیان اینکه در این نشست مقرر شد حوزه های مربوطه در شهرداری نسبت به ساماندهی دستفروشان بلوار شهدا اقدام کنند، اظهار کرد: بلوار شهدای فردیس از گذشته یکی از پرتردد ترین معابر استان البرز به شمار می رود و بسیاری از مردم برای خرید به این بلوار مراجعه می کنند.
دستفروشانی در این بلوار مشغول فعالیت هستند که بیش از ۱۰ سال است که در همین بلوار بساط پهن می کنند، لذا ارتزاق آنها نیز برای مدیریت شهری اهمیت دارد.
وی در ادامه افزود: حوزه خدمات شهری شهرداری فردیس دستفروشان بلوار شهدا را به گونه ای که تردد خودرو ها و عابرین پیاده در این بلوار دچار اخلال نشود ساماندهی خواهد کرد.
رئیس شورای اسلامی شهر فردیس با بیان اینکه در صدد هستیم با اتاق اصناف شهرستان فردیس نیز مذاکراتی داشته باشیم تا از پهن کردن بساط توسط مغازه داران در پیاده راه جلوگیری شود، عنوان کرد: چند گلوگاه در مسیر بلوار شهدا وجود دارد که جمعیت دستفروشان در آنجا مشکل آفرین شده است، لذا ساماندهی در این نقاط انجام خواهد شد.
وی در بخش دیگری با اشاره به موفقیت طرح زوج و فرد در ، خاطرنشان کرد: با توجه به پیش بینی پلیس راهور، اجرای طرح زوج و فرد در بلوار شهدا حداقل ۳۰ درصد ترافیک را کاهش خواهد داد اما اجرای آن نیازمند دریافت مجوز از استانداری است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.