لشکر ۱۰ سیدالشهدا (ع) میزبان رزمایش بزرگ امنیتی استان البرز خواهد بود
24 خرداد 1402 - 10:17
شناسه : 564391
3
فرمانده لشکر عملیاتی۱۰ حضرت سید الشهدا (ع) گفت: به زودی رزمایش بزرگ امنیتی استان البرز با هدف تامین امنیت پایدار و آمادگي حداکثری نیرو‌های امنیتی برگزار خواهد شد.


فرمانده لشکر عملیاتی۱۰ حضرت سید الشهدا (ع) گفت: به زودی رزمایش بزرگ امنیتی استان البرز با هدف تامین امنیت پایدار و آمادگی حداکثری نیرو‌های امنیتی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از ، قاسم سامانلو فرمانده لشکر عملیاتی ۱۰ حضرت سید الشهدا (ع)، از برگزاری رزمایش بزرگ امنیتی استان البرز در این لشکر خبر داد، اظهار داشت: رزمایش بزرگ امنیتی با حضور واحد‌های منتخبی از لشکر ده حضرت سیدالشهدا (ع)، فراجا، سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز و یگان‌های امنیتی استان برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه تامین امنیت مردم و جامعه خط قرمز ما است، تصریح کرد: نیرو‌های جان بر کف سپاه پاسداران تا آخرین نفس جهت پاسداری از حریم مقدس ولایت، امنیت کشور، حراست از مرز‌های مقدس جمهوری اسلامی و پاسداری از امنیت و آرامش مردم می‌کوشند و این رزمایش در جهت اهداف فوق برگزار می شود.
سردار سامانلو با تاکید بر اینکه این رزمایش می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در زمینه هماهنگی و آمادگی نیرو‌های امنیتی استان البرز داشته باشد، عنوان کرد: دشمنان همواره درصدد پیدا کردن فرصتی جهت ضربه زدن به کشور و انقلاب هستند و نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران که در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی، ولایت، مردم و کشور سوگند خورده اند، باید همواره با آمادگی و هوشیاری کامل پاسدار امنیت کشور و آرامش مردم باشند.
فرمانده لشکر عملیاتی۱۰ حضرت سیدالشهدا(ع) به نقش سازنده جهادگران بسیجی سپاه البرز و به ویژه عوامل فنی مهندسی لشکر عملیاتی اشاره کرد و افزود: پاسداران امنیت و آرامش مردم از همان دقایق ابتدایی وقوع سیل، رانش زمین و ریزش کوه در محل حادثه در جاده چالوس حاضر شدند و ضمن دعوت مردم به آرامش و مدیریت اوضاع تا کنون در حال خدمات رسانی به هموطنان، بازگشایی جاده و تخلیه تونل‌ها از گل و لای هستند.
وی با بیان اینکه لشکر ده حضرت سیدالشهدا (ع) با اعزام فوری دو دستگاه لودر، دو دستگاه بولدوزر و یک دستگاه جرثقیل نقش زیادی در بازگشایی جاده چالوس و انتقال هموطنان به مناطق امن، خارج کردن خودرو‌ها از محور جاده چالوس و تخلیه تونل‌ها و مسیر جاده از گل و لای و تخته سنگ‌های عظیم داشته است، عنوان کرد: به علت تخریب بخش از جاده چالوس همچنان این جاده مسدود است اما پرسنل و گروه‌های جهادی لشکر ده حضرت سیدالشهدا (ع) همچنان درصدد بازگشایی مسیر و تخلیه گل و لای و تخته سنگ‌ها از مسیر جاده چالوس هستند و در ضمن با ایجاد راه‌های دسترسی جایگزین (موقت) ضمن اینکه امکان تخلیه خودرو‌ها، امکان خدمات رسانی بیشتر و تسهیل در تردد و انتقال ادوات و تجهیزات را به این محور کوهستانی فراهم آوردند.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.