تصویر
لیگ قرآنی دارالقرآن ها در البرز برگزار می شود
05 بهمن 1401 - 10:00
2
رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش البرز گفت: لیگ قرآنی دارالقرآن ها دراین استان برگزار می شود.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش البرز گفت: لیگ قرآنی دارالقرآن ها دراین استان برگزار می شود.

هادی خان محمدی " در جلسه مشترک با کارشناس مسئولان و مدیران دارالقرآن ها گفت : دارالقرآن ها نقش مهمی در استعدادیایی، آموزش تخصصی و ارتقای سطح کیفی دانش آموزان در رشته های مختلف قرآنی از جمله حفظ، قرائت، همخوانی و مدیحه سرایی دارند.
وی افزود: تلاش خواهیم کرد پس از برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز و مشخص شدن نفرات برتر و مستعد، با استفاده از ظرفیت دارالقرآن ها علاوه بر جذب، نگهداشت و ارتقای کمی قرآن آموزان و نیز ارتقای کیفی و فنی آنان، در رشته های مختلف این لیگ را در استان البرز برگزار کنیم.
وی هدف از برگزاری این لیگ را ایجاد فضایی با نشاط و رقابت معنوی سالم و غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در سطح استان البرز ذکر کرد.
خان محمدی تعامل و ارتباط سازنده در بین مدیران دارالقرآن ها و کارشناسی های نواحی و مناطق به منظور انتقال تجارب و هم افزایی بیشتر را مورد تاکید قرار داد.
وی پیش بینی و آمادگی برای برگزاری چند برنامه متمرکز به ویژه در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی از جمله اجلاس های منطقه ای و استانی نماز، جشن تکلیف استانی و همایش روحانیون شاغل در آموزش و پرورش را ضروری برشمرد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.