تصویر
لیگ مشاعره کودکان البرز در کتابخانه امیرکبیر کرج برگزار شد
22 مهر 1402 - 11:41
2
به مناسبت هفته ملی کودک «لیگ مشاعره» کودکان البرز در کتابخانه امیرکبیر کرج برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به مناسبت هفته ملی کودک «لیگ مشاعره» کودکان البرز در کتابخانه امیرکبیر برگزار شد.

همزمان با هفته ملی کودک و با حضور علی معدنی پور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز، بابک نیک طلب شاعر کودک و نوجوان، نغمه مستشارنظامی دبیرکانون ادبی نهاد کتابخانه های عمومی کشور و جمعی از کارشناسان و اعضای کتابخانه های عمومی استان البرز در کتابخانه امیرکبیر شهرستان کرج برگزار شد.
در این ویژه برنامه ۱۲ نفر از کودکان محافل ادبی کتابخانه های عمومی استان البرز در قالب «لیگ مشاعره» بصورت دو نفره با یکدیگر به رقابت پرداختند.
درپایان این رقابتهای شاعرانه نیز به ترتیب نازنین معصومه پاینده ،یاسمین ملکی،یاسین ملکی و اسرا نبی زاده در گروه نفرات اول قرارگرفتند و رها زهدی ، کوثر سلطانی،نازیلا حسین نژاد، ابوالفضل یادگاری، آتنا هاشمی و فاطمه خداپرست بطور مشترک دوم شدند و نازنین فاطمه پاینده و آرتان خرمی به مقام سوم این لیگ دست پیداکردند و هدایای خود را نیز دریافت کردند.
گفتنی است داوری این لیگ را نغمه مستشارنظامی شاعر و دبیرکانون ادبی نهاد کتابخانه های عمومی کشور ، لیلا محمودلو و نداشامحمدی از کتابداران و مربیان شعر و ادبیات استان برعهده داشتند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.